איך גיליתי על ההריון השני שלי? 2020 .10. 16

איך גיליתי על הריון?
כבר לפני שנה וחצי ביקשתי את אמא הגדולה על עוד ילד.
אותה תקופה חוויתי כאחת המדהימות בחיי.


התכנית הדיגיטלית שלי לכושר ותזונה רצה חזק, ליוויתי הרבה מתאמנות בנושא הכושר והתזונה, סדנאות כושר, יצירת תכנים חדשים לערוצי מדיה שלי, קמפיינים.⠀

למדתי וסיימתי קורס תזונת ספורט וקאוצ׳ינג לאורח חיים בריא הבינלאומי של Precision Nutrition⠀.
חופשת סקי משפחתית הראשונה עם אדם שהיתה מהסרטים, גלשתי ממש טוב אחרי מספר שנים של למידה זהירה – הרגשתי שהגוף השתחרר והפעם התאהבתי בסקי.

טיול משפחתי מדהים ליוון עם חברים.⠀

הקדשתי גם להתפתחות אישית, דרך סדנאות תודעות מעניינות, קריאה ומדיטציה. חברים חדשים נכנסו לחיי וללב.⠀

בנובמבר 2019 התחלתי להתכונן לקראת אליפות ישראל בהנפת קטלבלס שאמורה היתה להתקיים באפריל 2020, עם המאמן שלי מיכאל ליסיצ׳קין, אלוף ישראל ואירופה.

המטרה היתה לעשות 200 הנפות ב-10 דקות עם 16 ק״ג. וכך לשבור את השיא האישי שלי השיא הישראלי באליפות הקודמת.⠀

בערך חודש וחצי לאחר מכן,
בזמן שאני מסדרת את הבית, שמעתי את קול ההדרכה הגבוהה ממישהו יקר, בקול הפנימי, מברך אותי, ושאלה:

– את באמת רוצה?

– כן, מאוד רוצה ומוכנה לעשות הכל ולתת מעצמי מה שנדרש.
– אם תגלי שאת בהריון, תהיהי מוכנה להפסיק את אימונים עם קטלבל כהכנה לאליפות ישראל? את לא תתחרי.
– כן לחלוטין
– ועוד משהו חשוב….
– כן, כבוד הוא לי.⠀

התרגשתי מאוד.⠀
החלטתי שגם אם אני אתחרה או לא אתחרה בסוף – להשקיע עוד יותר באימונים שלי, להציב לעצמי רף חדש של מצוינות והתמדה.
לעשות כל אימון שמיכאל המאמן שלי רשם לי, במדויק מבחינת הקצב, משקלים, נפח האימון, ביצוע תרגילי עזר, השקעה באקסטרה מוביליטי, התאוששות, תזונה, ותוספים נכונים בימי האימון וביניהם.
ריצה לסיבולת לב ריאה אחרי כל אימון מפרך.
הרבה הכנה מנטלית לפני כל אימון.
תחושת סיפוק אחרי כל אימון כזה, שעשיתי את זה!

מבחינת משמעת האימונים, זה אומר למשל גם לקבוע פחות פגישות ויעוצים בימי האימון, ולתת לאימון עדיפות בלו״ז מבחינת האנרגיה.⠀

עוד חודש וקצת אחרי.
בצהרים היה לי אימון מצוין שעשיתי 3 דקות כל יד בקצב גבוה, ריצת אינטרוולים בסוף האימון. ריחפתי שהצלחתי.⠀

האימון המדובר. סנאץ׳ עם 14 קילוגרם, בקצב גבוה, 20 הנפות בדקה, למשך 3 דקות עם כל יד.

שמתי לב לעיכוב במחזור. בדיקה ביתית.
יש! תודה זה נעשה, הריון בן שישה וחצי שבועות.

את היום הולדת שלי במרץ חגגתי עם מתנה יקרה בבטן.⠀
כמובן זה היה אימון קטלבלס בעצימות ונפחים כאלה אחרון לתקופה עד הלידה.
מייד הורדתי עצימות ועברתי לתכנית אימונים המיועדת להריון.⠀ֿ

שבוע 37 להריון השני שלי

איך אני מתאמנת בהריון – בפוסט הבא.

*בתמונה אני סביב חודש שביעי

בברכה, ג׳ני קפלן

מאמנת כושר ותזונה בשיטת Wow Your Body
הכוללת שיטות אימונים פונקציונליים תנועתיים חדשניים לכושר גופני, חיטוב, כוח, מוביליטי ומניעת פציעות: 
KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen, PRIMAL MOVE, TACFIT
FLEXIBLE STEEL
מאמנת בינלאומית בתזונת ספורט ובניית הרגלי בריאות Precision Nutrition 
מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 5 פעמים ברציפות
מאמנת כוח התודעה בשיטת NLP
מתמחה בקטלבלס, תנועתיות, מוביליטי, חיטוב ומניעת פציעות, תזונה בריאה ושפויה. 
אימוני כושר אישיים / תכנית אונליין לכושר ותזונה עם ליווי אישי/ סדנאות והרצאות בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא לארגונים
לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW
*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY

פוסטים נוספים