איך לבנות תכנית אימונים: כל מה שרצית לדעת על מוביליטי 2020 .08. 31

איך לבנות נכון את תכנית האימונים כדי להבטיח התקדמות נכונה, בריאה ופרוגרסיבית?

את הגישה הזו למדתי מאחד המורים שלי סקוט סונון, הנחשב לאחד מ-5 המאמנים הטובים בעולם, אלוף עולם ב-5 סוגי אומנויות לחימה שונות, המפתח של שיטת טאקפיט שמבוססת על פרוטוקולים אימוניים של יחידות לחימה מובחרות בברית המועצות.

חלק מהותי מהגישה – בניית גל אינטנסיביות מתגברת מתחילת השבוע עד סופו.

האימון הפותח את שבוע האימונים זה אימון מוביליטי – מטרתו להכין את הגוף למאמצים העולים בהמשך השבוע.
קבלי הדגמה לאימון מוביליטי שאפשר לעשות כאימון עצמאי או חלק פותח/סוגר של אימון אינטנסיבי יותר עם קטלבלס או משקל הגוף.

אימון מוביליטי זה אימון תנועתי פונקציונלי מלא מחשבה ודיוק שמבוסס על תנועות מעולם היוגה, פילאטיס, אומנויות לחימה ותנועות פונקציונליות מבוססות על תנועה של בעלי החיים ומחזוריות הטבע.

מטרה של המוביליטי:
– לפתוח, להגמיש ולחזק טווחי תנועה.
– להגמיש ולפתוח טווחי תנועה של המפרקים.
– להזרים אליהם אנרגיה וחיות.
– לשפר ספיגה של נוטריאטנים מהתזונה.
– לשפר הובלת חמצן ופינוי הפסולת.
– לבנות את היכולת ההדרגתית של הגוף להתקדם למאמץ גבוה יותר באימון הבא.
– למנוע פציעות כתוצאה מטווחי תנועה מוגבלים ועומס על המפרקים מאימונים אינטנסיביים

ככה אני והמתאמנות ה-WOW שלי עם התכנית כושר ותזונה הדיגיטלית שלי WOW Your Body פותחות כל שבוע, באימון מוביליטי כיפי ויעיל.

אימון הזה מומלץ לכל העוסקים בספורט אירובי (ריצה, אופניים), כוח, קרוספיט, אמנויות לחימה, מתאמנות חובבות חיטוב ובריאות בכל גיל!

תיהני מהאימון!

מחכה לך לאימון בתכנית הכושר ותזונה הדיגיטלית שלי – ביחד נעשה WOW Your Body!

אימונים מדליקים וסופר אפקטיביים עם משקל הגוף, קטלבלס ומשקולות, לכל רמות המתאמנות – ממתחילות עד מתקדמות ונשים בהריון וכל מה שאת צריכה לדעת מבחינת התזונה כדי לבנות גוף חטוב, בריא, חזק ובכושר – גם בלי לצאת מהבית.

‌‎מחכה לך לאימון!

רוצה להתאמן בצורה אפקטיבית ובריאה, לשפר הרגלי התזונה שלך, להתחטב ולרדת במשקל עם תכנית כושר ותזונה יעילה, שפויה וכיפית?

מזמינה אותך להצטרף עכשיו לתכנית שלי לגוף WOW שלך! 
גוף WOW בלי לצאת מהבית 

כדי שתיראי ותרגישי WOW כבר היום! 

מוזמנת לשלוח את הפוסט לחברות שבשבילן הספורט זה החיים והבריאות!
באהבה‎ ג׳ני

בברכה, ג׳ני קפלן

מאמנת כושר ותזונה בשיטת Wow Your Body
הכוללת שיטות אימונים פונקציונליים תנועתיים חדשניים לכושר גופני, חיטוב, כוח, מוביליטי ומניעת פציעות: 
KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen, PRIMAL MOVE, TACFIT
FLEXIBLE STEEL
מאמנת בינלאומית בתזונת ספורט ובניית הרגלי בריאות Precision Nutrition 
מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 5 פעמים ברציפות
מאמנת כוח התודעה בשיטת NLP
מתמחה בקטלבלס, תנועתיות, מוביליטי, חיטוב ומניעת פציעות, תזונה בריאה ושפויה. 
אימוני כושר אישיים / תכנית אונליין לכושר ותזונה עם ליווי אישי/ סדנאות והרצאות בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא לארגונים
לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW
*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY


פוסטים נוספים