איך להתגבר על החשק למתוק? 5 פתרונות היעילים ביותר 2015 .11. 15

    “אני אוכל בריא ביום ומשתולל עם מתוק בלילה, מה עושים? זה פוגע בכל מה שאני עושה”

    "חייבת את השוקולד עם הקפה אחרי צהריים או משהו מתוק אחרי ארוחה וכבר עליתי 5 קילו שלא יורדים"
    אלו השאלות ורבות נוספות שאני מקבלת מכם חברים בנוגע לתזונה וחיטוב הגוף.

    מעבר שאכילת המתוקים בכמויות או בצורה בלתי נשלטת פוגעת בגזרה ומעכבת מלהגיע למטרות ולגוף החטוב, זה גם לא בריא לגוף, מסכן את הבריאות והיופי, הופך ליותר כבדים ופחות אנרגטיים במהלך היום ומעלה את צריכת הפחמימות בכל הארוחות בצורה לא מודעת.
    שמחה לקרוא את התגובות שלכם שמוכיחות שהדרך שלנו עובדת ובועטת, והלב מתמלא באהבה ותחושת שליחות עמוקה:
    -״אמא ירדה 8 קג! !!! בזכות התפריט שלך !! היא מאושרת מאוד ובכלל היא זכתה בחיים חדשים ואני באמא מאושרת שמחה וחייכנית פשוט עולם אחר !״
    -״אני התחלתי להתאמן בתכנית עם הסרטונים למתחילים, ראשית את מקסימה! עושה חשק להתאמן גם כשאין. שנית את לא מתחילה גבוה, מתאימה את עצמך לקהל שצופה בך. רוצה להודות לך שאת עושה את פשוט ונעים״.

    – " הבית הספר – תכנית הכי טובה והוליסטית שפשוט עובדת כי לא סובלים בה אלה מתנהלים בכיף, שבעים ומרוצים, מתאמנים 15 דקות ביום ומרגישים חיים"

    מתאמני און ליין של בית הספר לגוף Wow גורמים לי נחת עם הדיווחים וההצלחות  שמחה שבד״כ אחרי קבלת תכנית האימונים והתזונה והדרכה בסקייפ לא נשאר להם הרבה שאלות כי לומדים לעצמאות ויישום הכללים שלנו בכל סיטואציה בחיים, מבינים שהכל פשוט וקל.

    הדרייב שלי לכושר מתבטא בהרגשה מדהימה בגוף שמניעה אותי ולא רק הכורח, כך גם התזונה – לא לספור כל ביס בתחושת אשמה אלה ליהנות מהבחירות הנכונות ונקיות לגוף וגם לאפשר באותה מידת הנאה. אלו הערכים שאני מלמדת ומעבירה לתלמידים שלי בבתי הספר לגוף WOW ולכל המתאמנים והקוראים של הבלוג.

    אז איך מתגברים על החשק למתוק? קבלו את 5 הפתרונות היעילים ביותר – גם פרקטיים וגם מחשבתיים שיהפכו את בחייכם ליותר קלים ומאושרים ואת הגוף – לחטוב ובריא יותר.

    לנוחיותכם, מצרפת חומרים שהזכרתי בוידאו ומזמינה לקרוא פוסטים נוספים בבלוג ובאתר:

    מה לאכול כדי לרזות ולחטב את הגוף בלי דיאטה 

    מכירים את שיטת האחר כך? – השיטה היעילה ביותר בחשקים למאכלים המזיקים לגוף

    מי הזיז את השוקולד שלי – על התשוקה למתוק, שליטה על הבולמוסים וכיצד מוצאים את האיזון 

    הכל על לחם – בעד ונגד להרזיה ולגוף חטוב 

    בית הספר לגוף WOW – תבדקי איזה מסלול מתאים לך להגיע לגוף שחלמת עליו

    2 שיעורים במתנה של סדרת "לרזות מהראש" של פריידי מרגלית, מייסדת שיטת מטה פסיכולוגיה להתאהב בגוף, לרזות מהראש

    מהפכה של לרזות מהראש – בלי דיאטה, קלוריות או ספורט 

    שיהיה לכם שבוע טוב חברים!

    באהבה, שלכם

    ג'ני

    7
    7

    פוסטים נוספים

    • גוף WOW בלי לצאת מהבית! תכנית כושר ותזונה און ליין עם ג׳ני קפלן 2020 .03. 19

      לאור המצב המאתגר, המעניקה לך את תכנית האימונים הדיגיטלית המקיפה שלי עם הנחה סופר משמעותית שתאפשר רכישה לכל כיס (ל-100 מצטרפות הראשונות) כדי תגיעי לגוף חטוב WOW בלי לצאת מהבית! תתאמני ותשמרי על הגוף והבריאות שלך ושל כל המשפחה עם תכנית אימונים מדויקת, אפקטיבית, כיפית, שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום וזמן!

    • נמאס לך מהבליטה בבטן התחתונה שנשארה אחרי לידה? הנה תרגיל שבאמת עובד 2024 .02. 29

      איך להעלים את הבליטה בבטן התחתונה (הפאוץ׳) אחרי לידות? ג׳ני מגלה לך את השיטה הסודית לחיטוב הבטן ב-5 דקות. וזה אפילו כיף וממכר

    • ג׳ני מה הסיפור שלך? לכמת עשרים שנה לפוסט 2024 .02. 19

      איך הפכתי ממנהלת לקוחות במשרד שעזבה הכל בשביל התשוקת הכושר ובריאות – למאמנת כושר המבוקשת בתל אביב האחראית על הגזרה החטובה של דוגמניות צמרת, מפורסמות ולקוחות היוקרתיים, פרזנטורית של אדידס ,בלוג הכושר של ג׳ני הלוהט עם ערוץ יוטיוב עם מיליוני צפיות, ואורחת קבועה בתכניות טלוויזיה בפריים טיים. עוד רגע תדעי הכל

    • הסוד לבטן החטובה ב-5 דקות ב-15 יום 2024 .01. 09

      את אחרי הלידה או בתהליך הרזיה ומרגישה שאת שורפת את הזמן על אירובי ותרגילי בטן, אבל הבליטה בבטן התחתונה לא הולכת לשום מקום ואת ועדיין מתבאסות על הפאוץ׳ הזה בבטן? אחרי 2 לידות מצאתי את השיטה הסודית שעזרה לי ולאלפי המתאמנות שלי לחטב וליישר את הבטן בעזרת תרגיל סודי שלוקח בדיוק 5 דקות. בואי תגלי אותו

    • בטוחה ומוגנת בזמן מלחמה – תכנית להגנה עצמית ובטיחות לנשים 2023 .10. 18

      בטוחה ומוגנת בזמן מלחמה – תכנית להגנה עצמית ובטיחות לנשים! תורידי לך במתנה ללא עלות – באהבה ותקבלי כלים שיכולים להציל חיים, תרגישי בטוחה ומוגנת יותר בעזרת ידע ממוקד ופרקטי ותקבלי מענה ברור לתרחישי מצב חירום.