אימון לחיזוק שרירי רצפת האגן חזקים כמו פלדה! 2020 .01. 27

לא נהוג לדבר הרבה על רצפת האגן..
אפשר שנדבר בחופשיות על נושא החשוב הזה? 
הצורך שלי בחיזוק שרירי רצפת האגן עלה במהלך תקופת ההריון כחלק ממערך האימונים שביצעתי לקראת הלידה, שהפכו לסדרת אימונים דיגיטלית המאוד מוצלחת לנשים בהריון וסדרת אימונים לנשים אחרי הלידה.

והתגבר אחרי הלידה בעקבות הרצון לבצע את הפעולות היומיומיות ופשוטות לכאורה כמו להתעטש, לצחוק או לרוץ בריצה קלה (כשהתינוק בוכה) בלי תופעות לא נעימות הנלוות (כמו בריחת שתן וכד׳).
מי לא חוותה את זה?

לאחרונה פנו אלי ממגזין ארצי גדול בבקשה לספר על מערך תרגילים לחיזוק רצפת האגן, ונעניתי בשמחה.

צילמתי סרטון קצר ומקיף עם מספר תרגילים סופר אפקטיביים שיעזרו לך לחזק את מערך השרירים החשוב הזה למצב פלדה כדי שתוכלי לחזור לצחוק, להתעטש ולהגביר קצב שלך בנינוחות.

בסרטון תקבלי דגשים שלי שיעזרו לך להבין את התנועות שעליך לעשות במהלך התרגילים ושאכן את עושה אותם נכון.
ועם התרגול הסדיר התוצאות לא יאחרו להגיע!
אז שימי פליי בוידאו, תקשיבי להסברים ותרגלי יחד איתי!

התרגילים באימון:
1. תרגילי קיגל על הכיסא

2. תרגיל החתול עם הפעלה של רצפת האגן (יגרום גם לחיזוק והידוק מעולה של שרירי הבטן שלך)

3. סקווט עם הפעלה של רצפת האגן (תרגיל חשוב שמפעיל את כל הגוף כמכלול ועוזר לחזק ולחטב גם אזור הירכיים והבטן)

4. מעבר מסקווט לפלאנק עם הפעלה של רצפת האגן (תרגיל מעולה שמפעיל את כל שרירי הגוף כמכלול ועוזר לחזק ולחטב אזורי ירכיים, בטן וזרועות)

תיהני באימון!
כיף לקבל פידבקים ממתאמנות שלי שכבר ביצעו את האימון:

אורה: ״אהבתי את התרגיל עם הפלאנק, ואת הסקווטים, זה מעולה בשילוב של סגירת רוכסן וישבן. זה מעצים את התרגיל . עם רווח של חיזוק רצפת אגן. תודה״

דינה: ״תודה סרטון מעולה. את מסבירה כל פרט ופרט מאוד ברור״.

מוזמנת לשתף את הפוסט ולשלוח אותו לחברות אחרי הלידה.

באהבה,
שלך,

ביחד נצליח!
בברכה, ג׳ני קפלן

מאמנת כושר ותזונה בשיטת Wow Your Body
הכוללת שיטות אימונים פונקציונליים תנועתיים חדשניים לכושר גופני, חיטוב, כוח, מוביליטי ומניעת פציעות:

Tacfit, Primal Move, Flexible Steel, Kettlebells Sport & Fitness
Functional Movement Screen – Fms, Hiit
מאמנת בשיטת NLP
מאמנת כושר ויעוצת תזונה מטעם קמפוס שיאים אונ-טה תל אביב
בעלת תואר ראשון .B.A בפסיכולוגיה אונ-טה פתוחה
בוגרת בית הספר לרטוריקה והופעה מול קהל She Speeks
בעלת בלוג הכושר של ג׳ני וערוץ האימונים ביוטיוב Wow Your Body
בעלת בית הספר און ליין לגוף WOW
בעלת אפליקציה אינטרנטית לכושר ותזונה Jennykaplan.Online
בעלת נכסים דיגיטליים וקהילת כושר ותזונה המונה מעל 150,000 מתאמנות
אלופת ישראל 5 פעמים ברצף בהנפת קטלבלס, בעלת שיא ישראלי 192 חזרות ב-10 דקות עם 16 ק״ג בתרגיל סנאץ׳

פוסטים נוספים

  • גוף WOW בלי לצאת מהבית! תכנית כושר ותזונה און ליין עם ג׳ני קפלן 2020 .03. 19

    לאור המצב המאתגר, המעניקה לך את תכנית האימונים הדיגיטלית המקיפה שלי עם הנחה סופר משמעותית שתאפשר רכישה לכל כיס (ל-100 מצטרפות הראשונות) כדי תגיעי לגוף חטוב WOW בלי לצאת מהבית! תתאמני ותשמרי על הגוף והבריאות שלך ושל כל המשפחה עם תכנית אימונים מדויקת, אפקטיבית, כיפית, שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום וזמן!

  • אימון KETTLEBELLS WOW ב-6 דקות לגוף חטוב, חזק ובכושר, עם ג׳ני קפלן 2020 .07. 01

    קטלבל זה חדר כושר אולטימטיבי נייד באביזר אחד האהוב עלי ביותר!
    באימון קצר, אפקטיבי ומרתק עם ג׳ני קפלן, אלופת ישראל 5 פעמים בהנפת קטלבלס ומאמנת כושר מובילה בישראל, נבנה גוף חזק, מהיר, גמיש, תנועתי ובכושר מדהים!

  • איך תשמרי על העור יפה, שמור, מתוח, בריא וללא סימני מתיחה? 2020 .07. 01

    עור יפה, שמור, מתוח, בריא וללא סימני מתיחה – בעיני מאוד מוסיף למראה מטופח וצעיר בכל גיל. קבלו 3 טיפים לטיפוח ותזונה שעוזרים לי לשמור על העור.

  • כאבי גב – האם יש תכנית אימונים שעוזרת? 2020 .07. 01

    אתמול פתאום משום מקום קמתי עם כאב גב. מה כאב, סכין! לא יכולה ללכת, להתכופף, לשבת, לקום, להסתובב בלי שהרגשתי את הדקירה של כאב.
    ולא עשיתי שום דבר חריג שיכול להסביר. קרה לכם? הנה 5 דברים שעשיתי שעזרו לי להיפתר מכאבי גב במיידי.

  • 3 טיפים שיעזרו לך להוריד קילוגרמים מציקים בבטן ובירכיים 2020 .06. 05

    נשים רבות רוצות ״להוריד ולשרוף״ שומנים ע״י צמצום קלורי והוספת האירובי עם כפיפות בטן ומתוסכלות שלא רואות מזה תוצאות. פעם גם אני הייתי שם! קבלו 3 טיפים שבאמת עובדים – בלי דיאטה, ספירת קלוריות, ים אירובי וכפיפות בטן