הכל על לחם – בעד ונגד להרזיה וגוף חטוב 2015 .09. 07

הנה הוא הגיע – סרטון הלחם! כל מה שרציתם לדעת ושאלתם אותי על לחם. כל הבעד והנגד, מה הסיפור עם הגלוטן, איך הפסקתי לצרוך לחמים, טיפים למעבר ללא לחם, מה הם התחליפים, רעיונות לארוחות טעימות ומזינות ללא לחם ועוד.


לנוחיותכם, מצרפת את הקישורים שהזכרתי בוידאו:
מתכונים ללחמי שיפון ביתיים שפיתחתי בתקופת מעבר מלחם וקרקרי קוקוס פשטן דלי פחמימות ומאפים נוספים דלי פחמימות וללא גלוטן – קטגוריה לחמים ומאפים בבלוג בסלונה
מה לאכול כדי לרזות ולחטב את הגוף בלי דיאטה
בית הספר של ג'ני לגוף WOW – להיכנס לכושר ולחטב את הגוף עם תכנית כושר ותזונה אישית און ליין שאבנה עבורכם במיוחד, הדרכה אישית על התכנית בסקייפ ומעקב אישי במייל
ההצלחה שלהן יכולה להיות שלך – מתאמנות החודש WOW של ג'ני 

קיבלתי לא מעט שאלות בדף הפייסבוק וערוץ היוטיוב בהקשר למידע שהעברתי בוידאו, לכן לנוחיותכם, אלו התשובות לשאלות הנפוצות:

– מה אפשר להכין לילדים לבית ספר?
תשובה: חביתה/ חזה עוף (חלבון) עם ירקות ובטטות (פחמימה) מגולגל בדפי אורז/ עלי כרוב סיני / חסה משי. או לשלוח עם קופסת אוכל שכוללת את כל אבות המזון (ירקות מאודים, כדורי בשר, תוספת פחמימה כלשהי – בטטה, קטניות אפויות או מבושלות)

– הפסקת רק עם לחם או עם קמח בכלל?
תשובה: עם לחם וקמחים של חיטה וגם דגנים שמיוצרים מחיטה ומכילים גלוטן. משתמשת לפעמים בקמח טפיוקה (הוא ללא גלוטן) בכמות קטנה בעוגות
– תוך שבוע אפשר לראות תוצאות ?? והגוף לא ירגיש מחסור בלחם?
 תשובה: כן בהחלט. לחם זה לא מצרך חיוני לגוף. ירקות, חלבונים, שומנים ופחמימות כגון בטטה, קטניות וכד' – כן
– מה עם לחם ללא גלוטן? מותר?
תשובה: כן בהחלט. יש מכינים לחמים על בסיס קמח שקדים או קמח קוקוס או טחינה. עם זאת, מומלץ לא להגזים עם הלחמים מקמח שקדים או טחינה בגלל תכילת אומגה 6 הדלקתית וגם ריבוי האנרגיה בכל פרוסה, כאשר רובם שעוסקים בעבודה משרדית לא ינצלו, לכן "לחם" כזה יכול להיות משמין מאוד
– מה לגבי פרכיות אורז (מלא כמובן)?
תשובה: אמנם ללא גלוטן אך מוצר תעשייתי עם ערך גליקמי בינוני, אין ערך תזונתי של ממש. יכולה להחליף בפרי או 2 כפות קטניה
שמחתי לקבל תגובות מעולות ומפרגנות על הסרטון. תודה רבה חברים שאתם משתפים מנסיונכם לטובת הקהילה שלנו:
"ראיתי את ההרצאה שלך על הלחם ג'ני! מדהים כמה שאנחנו לא יודעים כלום! תודה על המידע " – כנרת
"האזנתי ברב קשב יקרתי.אכן לחם אינו מהווה מצרך חיוני בתפריט. עדין הכי חשוב שכל נושא השמרים הסוכר ובעיקר החומרים המשמרים.ואכן קמח מהונדס גנטית. יש עדין לחם שיפון או לחם מונבט של כוסמין של דר מרק למי שאינו יכול או מוכן לוותר יותר מכך הרעין של למרוח על נלחם גבינה, חומוס. או כל דבר אחר החיבור בין הפחמימה לחלבון מאד מעיק על העיכול. אז פעם במיליון שנה כשבא לך לחם תאכל אותו עם ירק בלבד.( חסה, גמבה מלפפון נבטים וכו. ומעט שמן זית.) שבת ברוכה בטוב ובבריאות" – תיקי רותם, נטורופטית
"תודה רבה! עכשיו אשב בכיף בדיפ סקוואט לצפות" – לורנה
"סרטון מדהים, ג׳ני כדרכה המיוחדת, מביאה לנו המון טיפים ודברים טובים לחיים בריאים. תודה רבה שומעים ורואים מצוין." – משה
"תודה רבה על הסרטון וההסברים הנהדרים , כבר שבוע ללא לחם . התחלתי את שיטת ה"פליאו " אכילה של אוכל בלתי מעובד אעדכן בעוד שלושה חודשים בדבר הצלחתי להוריד במשקל ואם השיטה קלה לביצוע." – נעם
  6

חג שמח ושנה טובה חברים ומתאמנים יקרים! שלכם, ג'ני

פוסטים נוספים

  • תיעוד העשור שלי לכבוד ה -2020! 2020 .01. 05

    לא מסכמת עשור, מתעדת ומודה!

  • סדנת קטלבלס ואימון תנועתי WOW YOUR BODY עם ג׳ני קפלן 2019 .12. 18

    כל מה שרציתן לדעת על קטלבלס – משקולת הפלא הרוסית, שתאפשר לכם למצות את האימון למקסימום במיניום זמן ובכל מקום! מידע על סדנאות קטלבלס ואימון תנועתי WOW YOUR BODY עם ג׳ני קפלן.

  • תרגיל וואקום לבטן שטוחה והצרת היקפים ב-5 דקות ביום! 2019 .11. 21

    דמייני שכל יום את משקיעה 5 דקות ותוך זמן קצר מגלה את הגוף והבטן שלך מחדש  כמה כיף לי לשמוע שיותר ויותר מתאמנות שלי וקוראות הבלוג מקפידות על תרגיל הוואקום לבטן שטוחה לכמה דקות בבוקר, אפילו לא כל יום, ולאחר זמן קצר מספרות לי על הבדל מטורף בחוזק שרירי הבטן, מראה צר יותר ומיצוק הבטן, תחושת […]

  • אימון קצר לישבן המושלם ושריפת שומנים! 2019 .11. 17

    האימון הקצר לישבן המושלם ושריפת שומנים!  ״ג׳ני, איך אני מורידה 10 ק״ג?״ – השאלה הכי שכיחה בשיחות הייעוץ וליווי שלי לכושר ותזונה. מאוד משתדלת לשמור, אוכלת לא הרבה בכלל, משתדלת לצאת להליכות ואפילו ריצות כמה פעמים בשבוע, וקצת חדר כושר.. ובכל זאת המשקל לא זז, גם לא היקפים״.. הייתי שם לפני שנים רבות (לפני שפיתחתי […]