מדריך לקניה בריאה ונכונה 2015 .03. 11

קנייה בריאה ונכונה מהווה לדעתי המפתח להצלחה במעבר לתזונה בריאה ומטיבה יותר לגוף. ממליצה לא להכניס מאכלים שמזיקים וממכרים, שעלולים לפגוע בבריאות, במטרות הכושר והגוף, הביתה. אם קיימים פחות פיתויים זמינים בהשגת ידינו – סיכוי ש"נישבר" קטן משמעותית, בייחוד בשלבים הראשונים של השינוי התזונתי. וההפך – זמינות של מוצרים הנכונים שיעזרו לכם להגיע למטרה, יעזור לכם ליהנות ממגוון המאכלים בריאים וטעימים שבאמצעותם תוכלו להכין לעצמכם מגון ארוחות קלות וטעימות ברגע. ואם רוצים להתפנק פעם ב במשהו טעים שאוהבים – יוצאים למסעדה, קונים גלידה איכותית בגלידריה כדי להפוך את החוויה לחגיגה והנאה מוחלטת ומקדישים לכך את הזמן הראוי.

פעם בשבוע בערך אני קופצת לסופר להשלים את הקניה השבועית. תמיד אני דואגת שיהיו מגוון ירקות, עלים ירוקים, עשבי תיבול (כוסברה, שמיר, תימין – המככבים אצלי) והשאר כפי
שרואים בתמונה – ביצי משק, חלב עיזים, יין אדום, מוצרי חלב עם אחוזי שומן טבעיים (משמנת ואשל אני מכינה גבינה), גבינת גאודה הולנדית, יוגורט עיזים וחמאה איכותית (עשירה באומגה 3 שעוזרת לגוף לשרוף ולהטמיע שומנים, טוב לעור ומוח), תמרים אורגניים, קקאו איכותי, קפה שחור, דבש איכותי.
דברים נוספים שיש לי תמיד במקרר, מקפיא או מזווה ולא מופיעים בתמונה:
בשר, עוף, דגים (קונה במרוכז אצל קצב או בחנות טבע כשיש מבצע טוב)
אגוזים לא קלויים – שקדים, קשיו, פקאנים, אגוזי מלך
דבש אורגני / שמן קוקוס / אורז בסמטי / בטטות / שמן זית/ פירות נוספים /ירקות נוספים /שוקולד מריר לפחות 85 אחוז/ סרדינים / טונה במים / כבד דג שיבוט / רסק תפוחים ללא סוכר ומשמרים / רסק עגבניות ללא סוכר ומשמרים/ עגבניות מרוסקות / מלח אטלנטי / תבלינים ללא מונוסודיום גלוטמט / תבלינים טריים – שורש ג'ינג'ר, שום, שורש כורכום / קקאו איכותי / קפה שחור
1
דברים שלא תמצאו אצלי – "המזיקים": שמנים מזוככים, מוצרי חיטה (פסטה, ברנפלקס, פירורי לחם, קמח חיטה, עוגיות, קרקרים קנויים, חטיפים, פריכיות למיניהן), סוכר ומלח שולחני, מוצרי דיאט, מוצרים מופחתי שומן, מוצרי סויה – חלב סויה, יוגורטים, טופו וכד׳, רטבים מוכנים, מעדני חלב, שוקולדים עם פחות מ 85 אחוז מוצקי קקאו, משקאות מוגזים ודיאט – 80 אחוז ממה שמוכרים בכל סופר.
זו התזונה שלי על רגל אחת. חשוב לציין שזו התזונה שעובדת בשבילי ועבור רוב המתאמנים ולקוחות שעובדת איתם, אך תמיד חשוב לבדוק רגישויות, עדיפויות ומטרות אישיות

פוסטים נוספים

  • מה כדאי לך לאכול לפני ואחרי הצום יום הכיפורים 2019 .10. 07

    מה כדאי לאכול לפני הצום ואחריו?
    אז ריכזתי עבורכם את הטיפים המשמעותיים שיעזרו לכן להעביר את הצום בקלות יחסית ובתחושה טובה ולשמור על הגוף החטוב.

  • צמחי מרפא ומזונות על לאנרגיה, חיזוק וניקוי הגוף (קופון הנחה בפנים) 2019 .09. 25

    מרגישה שאין לך כוח ואנרגיה? צריכה בוסט קטן גדול לתחושה אנרגטית, חילוף החומרים, מערכת העיכול והחיסון, וסיוע נגד החשק למתוק?⠀בינינו, לכולנו היו תקופות שהרגשנו לא במיטבנו.. אחרי לידה, תקופות העומס בעבודה, לימודים וחיים האישיים.דבר שהתבטא במצב רוח פחות טוב, חוסר מוטיבציה, עצירות, עליה במשקל, חוסר חשק להתאמן, רצון להתנחם במתוקים (שרק גורמים להתבאס יותר בטווח […]

  • תכנית דיגיטלית לכושר ותזונה אישית עם ליווי אישי WOW מ-0 ל-100 2019 .08. 05

    אני מחפשת 30 נשים שרוצות להשיג גוף WOW חטוב, בריא ומלא אנרגיה, בלי להכניס את עצמך לדיאטת כאסח או לקרוע את עצמך באימונים אלה בעזרת אימונים קצרים, אפקטיביים, בנויים בצורה חכמה ותזונה בריאה, שפויה וטעימה. כמו שאתן הספקתן להכיר אותי, כל מה שאני מלמדת בתכניות שלי, אלו דברים שאני עושה בעצמי באופן קבוע והצליחו גם […]

  • 4 טיפים שיעזרו לך להתמיד! TRAIN Your DREAM 2019 .08. 04

    3 טיפים שלי שיעזרו לכם להתמיד בפעילות גופנית ותזונה טובה ולהגיע לתוצאות