מדריך לקניה בריאה ונכונה 2015 .03. 11

קנייה בריאה ונכונה מהווה לדעתי המפתח להצלחה במעבר לתזונה בריאה ומטיבה יותר לגוף. ממליצה לא להכניס מאכלים שמזיקים וממכרים, שעלולים לפגוע בבריאות, במטרות הכושר והגוף, הביתה. אם קיימים פחות פיתויים זמינים בהשגת ידינו – סיכוי ש"נישבר" קטן משמעותית, בייחוד בשלבים הראשונים של השינוי התזונתי. וההפך – זמינות של מוצרים הנכונים שיעזרו לכם להגיע למטרה, יעזור לכם ליהנות ממגוון המאכלים בריאים וטעימים שבאמצעותם תוכלו להכין לעצמכם מגון ארוחות קלות וטעימות ברגע. ואם רוצים להתפנק פעם ב במשהו טעים שאוהבים – יוצאים למסעדה, קונים גלידה איכותית בגלידריה כדי להפוך את החוויה לחגיגה והנאה מוחלטת ומקדישים לכך את הזמן הראוי.

פעם בשבוע בערך אני קופצת לסופר להשלים את הקניה השבועית. תמיד אני דואגת שיהיו מגוון ירקות, עלים ירוקים, עשבי תיבול (כוסברה, שמיר, תימין – המככבים אצלי) והשאר כפי
שרואים בתמונה – ביצי משק, חלב עיזים, יין אדום, מוצרי חלב עם אחוזי שומן טבעיים (משמנת ואשל אני מכינה גבינה), גבינת גאודה הולנדית, יוגורט עיזים וחמאה איכותית (עשירה באומגה 3 שעוזרת לגוף לשרוף ולהטמיע שומנים, טוב לעור ומוח), תמרים אורגניים, קקאו איכותי, קפה שחור, דבש איכותי.
דברים נוספים שיש לי תמיד במקרר, מקפיא או מזווה ולא מופיעים בתמונה:
בשר, עוף, דגים (קונה במרוכז אצל קצב או בחנות טבע כשיש מבצע טוב)
אגוזים לא קלויים – שקדים, קשיו, פקאנים, אגוזי מלך
דבש אורגני / שמן קוקוס / אורז בסמטי / בטטות / שמן זית/ פירות נוספים /ירקות נוספים /שוקולד מריר לפחות 85 אחוז/ סרדינים / טונה במים / כבד דג שיבוט / רסק תפוחים ללא סוכר ומשמרים / רסק עגבניות ללא סוכר ומשמרים/ עגבניות מרוסקות / מלח אטלנטי / תבלינים ללא מונוסודיום גלוטמט / תבלינים טריים – שורש ג'ינג'ר, שום, שורש כורכום / קקאו איכותי / קפה שחור
1
דברים שלא תמצאו אצלי – "המזיקים": שמנים מזוככים, מוצרי חיטה (פסטה, ברנפלקס, פירורי לחם, קמח חיטה, עוגיות, קרקרים קנויים, חטיפים, פריכיות למיניהן), סוכר ומלח שולחני, מוצרי דיאט, מוצרים מופחתי שומן, מוצרי סויה – חלב סויה, יוגורטים, טופו וכד׳, רטבים מוכנים, מעדני חלב, שוקולדים עם פחות מ 85 אחוז מוצקי קקאו, משקאות מוגזים ודיאט – 80 אחוז ממה שמוכרים בכל סופר.
זו התזונה שלי על רגל אחת. חשוב לציין שזו התזונה שעובדת בשבילי ועבור רוב המתאמנים ולקוחות שעובדת איתם, אך תמיד חשוב לבדוק רגישויות, עדיפויות ומטרות אישיות

פוסטים נוספים

  • גוף WOW בלי לצאת מהבית! תכנית כושר ותזונה און ליין עם ג׳ני קפלן 2020 .03. 19

    לאור המצב המאתגר, המעניקה לך את תכנית האימונים הדיגיטלית המקיפה שלי עם הנחה סופר משמעותית שתאפשר רכישה לכל כיס (ל-100 מצטרפות הראשונות) כדי תגיעי לגוף חטוב WOW בלי לצאת מהבית! תתאמני ותשמרי על הגוף והבריאות שלך ושל כל המשפחה עם תכנית אימונים מדויקת, אפקטיבית, כיפית, שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום וזמן!

  • שינוי מדהים של אלה עם תכנית WOW YOUR BODY של ג׳ני קפלן 2020 .05. 21

    “לחפש בגוגל מאמנת אישית כל ילד יודע, אבל לדעת לקלוע בול למאמנת שנותנת את הנשמה, את ה 100 אחוז ממנה ומוציאה ממך את 110 אחוז בכל אימון ואימון זה כבר מתנה משמים.ג׳ני הכירה לי את עולם הקטלבל ובזכותה אף השתתפתי בתחרות אליפות הארץ ואף זכיתי מקום ראשון.⠀ג׳ני מאמנת אותי גם בשיטת אימון פרימל מוב, אשר […]

  • אימון עם קטלבלס לחיטוב חזק ב-6 דקות, עם ג׳ני 2020 .05. 18

    לכל חובבי האימון עם משקולת הפלא הקטלבל וחובבי גוף חטוב, בריא, חזק ויפה! קבלו אימון חדש, קצר ואפקטיבי ב-6 דקות בלבד, עם ג׳ני!

  • למה חשוב שנחזור להתאמן בטבע – מהדורה מרכזית, ערוץ 13, עם ג׳ני קפלן 2020 .05. 02

    למה חשוב שנחזיר לנו את פעילות הספורט במקומות הטבע, חופי ים, יערות, פארקים, שמורות טבע! צפו בכתבה בהשתתפותי במהדורה מרכזית בערוץ 13, ששודרה ב- 30.4 בשעה 21. בכתבה גם מדגימה אימון אפקטיבי עם קטלבלס ומשקל הגוף. כולנו מחכים לחזור להתאמן בטבע היפה שלנו! כן לנשום את האוויר של הים כדי לחזק את מערכת החיסוןכן ללכת יחפים […]

  • אימון WOW Your Body לחיטוב וחיזוק מושלם ב -15 דקות! 2020 .04. 26

    מוכנים לאימון קטלני, מחטב ומלא פאן עם משקל הגוף, שיגרום לכם להזיע כהוגן ויקפיץ את החיטובים החוצה?