4 טיפים שיעזרו לך להתמיד! TRAIN Your DREAM 2019 .08. 04

TRAIN Your DREAM!
״אולי התחלתי את התהליך הכניסה לכושר בזמן הלא נכון?״ – שאלה אותי מתאמנת אחרי הלידה שהגיעה ליעוץ כושר ותזונה לקבל בוסט עם ג׳ני.
מה שהיה אחר כך – פיתחנו ותפרנו פתרונות מעשיים ומחשבתיים כדי למלא את היום ביותר פעילות נכונה לגוף לאורך היום.
למשל, לזחול יחד עם התינוק, לבצע תרגילים כשהוא על הידיים או הליכת פלאנקים מסביבו עם נשיקה ולבשל ביצים קשות בבוקר.

קבלו 3 טיפים שלי שיעזרו לכם להתמיד בפעילות גופנית ותזונה טובה ולהגיע לתוצאות:

1. כניסה הדרגתית

להקדיש בהתחלה לא יותר מכמה דקות כדי לתת לגוף להתרגל, לקבל ולהסתגל לסטרס החיובי ולא להביא את עצמינו לסטרס שלילי וחזק מדי לגוף.
כך הופכים את בפעילות להרבה יותר כיפית ואפשרית להתמדה שהופכת לאורח חיים.

2. הזמן הוא עכשיו
אחד הדברים שלמדתי – הזדמנות הנכונה מתרחשת פעם ב. ואם נחכה לה – יעבור הרבה מאוד זמן.
אף אחד לא יצור הזדמנות טובה יותר בשבילנו מאשר אנחנו עבור עצמינו.
אל תחכו להזדמנות – צרו אותה!
שימו את עצמכם במרכז ותקדישו לזה זמן ותשומת הלב.

3. לתכנן ולעוף על זה
תטפחו את החלום במעשים עקביים שתומכים במטרה שלכם.
תבנו לכם תכנית האימונים ותכנית הפעולה אפשרית ומניבה תוצאות בהתאם לאפשרויות שזמינות לכם בקצב הנכון לכם – כדי לאפשר בניית תחושת הצלחה אישית שתהפוך להרגל כשהגוף והמוח לומדים בתוך הנאה ומשחק ומקבלים פידבק חיובי.

היום התחלנו את היום עם אדמצ׳יק בתרגילי מוביליטי בוקר טוב, אח״כ רקדנו וזחלנו מלא,
אח״כ אכלנו ארוחת בוקר מזינה – מלפפון ועגבנייה קלופים וחתוכים, אבוקדו וחביתה.
וכששואלים אותי האם קשה לעשות פעילות עם תינוק – כן, זה מאתגר יותר אבל באותה מידה גם יותר כיף!

חוזרת ואומרת
TRAIN Your DREAM!

4. תכנית אימונים ותזונה מסודרת של אשת מקצוע שלמדה מהטובים בעולם ומיישמת את המלצותיה באופן אישי, חיה את הדרך שאותה מקדמת. תכנית אימונים מסודרת וחכמה ועונה על הצרכים ומטרות שלך, מאתגרת במידה ומאפשרת לך ללמוד ולהשתפר בצורה בריאה ונכונה. כמו  תכנית הדיגיטלית WOW מ-0 ל-100 לכושר ותזונה אישית עם ליווי אישי של ג׳ני קפלן. את תדעי מה לאכול, כמה ומתי, איזה אימונים לעשות בדיוק ותוכלי לעשות אותם מתי שנוח לך, בבית שלך, עם ליווי שלי שוואטצאפ, שתמיד תקבלי ממני עצה, חיזוק או בעיטת הקסם – כל מה שצריך כדי להמריץ אותך קדימה, למטרות שלך, לגוף חטוב, חזק, בריא וסקסי שתמיד רצית וחלמת, להראות ולהרגיש WOW!

 

להצטרפות לתכנית הדיגיטלית WOW מ-0 ל-100 לכושר ותזונה אישית עם ליווי אישי 

 

שיהיה לכם שבוע נפלא, ספורטיבי ואנרגטי חברים אהובים! שלכם, ג׳ני

פוסטים נוספים

  • גוף WOW בלי לצאת מהבית! תכנית כושר ותזונה און ליין עם ג׳ני קפלן 2020 .03. 19

    לאור המצב המאתגר, המעניקה לך את תכנית האימונים הדיגיטלית המקיפה שלי עם הנחה סופר משמעותית שתאפשר רכישה לכל כיס (ל-100 מצטרפות הראשונות) כדי תגיעי לגוף חטוב WOW בלי לצאת מהבית! תתאמני ותשמרי על הגוף והבריאות שלך ושל כל המשפחה עם תכנית אימונים מדויקת, אפקטיבית, כיפית, שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום וזמן!

  • אימון KETTLEBELLS WOW ב-6 דקות לגוף חטוב, חזק ובכושר, עם ג׳ני קפלן 2020 .07. 01

    קטלבל זה חדר כושר אולטימטיבי נייד באביזר אחד האהוב עלי ביותר!
    באימון קצר, אפקטיבי ומרתק עם ג׳ני קפלן, אלופת ישראל 5 פעמים בהנפת קטלבלס ומאמנת כושר מובילה בישראל, נבנה גוף חזק, מהיר, גמיש, תנועתי ובכושר מדהים!

  • איך תשמרי על העור יפה, שמור, מתוח, בריא וללא סימני מתיחה? 2020 .07. 01

    עור יפה, שמור, מתוח, בריא וללא סימני מתיחה – בעיני מאוד מוסיף למראה מטופח וצעיר בכל גיל. קבלו 3 טיפים לטיפוח ותזונה שעוזרים לי לשמור על העור.

  • כאבי גב – האם יש תכנית אימונים שעוזרת? 2020 .07. 01

    אתמול פתאום משום מקום קמתי עם כאב גב. מה כאב, סכין! לא יכולה ללכת, להתכופף, לשבת, לקום, להסתובב בלי שהרגשתי את הדקירה של כאב.
    ולא עשיתי שום דבר חריג שיכול להסביר. קרה לכם? הנה 5 דברים שעשיתי שעזרו לי להיפתר מכאבי גב במיידי.

  • 3 טיפים שיעזרו לך להוריד קילוגרמים מציקים בבטן ובירכיים 2020 .06. 05

    נשים רבות רוצות ״להוריד ולשרוף״ שומנים ע״י צמצום קלורי והוספת האירובי עם כפיפות בטן ומתוסכלות שלא רואות מזה תוצאות. פעם גם אני הייתי שם! קבלו 3 טיפים שבאמת עובדים – בלי דיאטה, ספירת קלוריות, ים אירובי וכפיפות בטן