3 טיפים שיעזרו לך להוריד קילוגרמים מציקים בבטן ובירכיים 2020 .06. 05

3 טיפים שיעזרו לך להוריד קילוגרמים המציקים בבטן והירכיים אחרי החג עם כל הסעודות הטעימות (ובכלל).
נשים רבות רוצות ״להוריד ולשרוף״ ע״י צמצום קלורי והוספת האירובי עם כפיפות בטן ומתוסכלות שלא רואות מזה תוצאות.

פעם גם אני הייתי שם! רציתי רק לשרוף את השומנים המציקים בבטן והירכיים. החזקתי כל הבוקר עם אכילה בריאה, כך חשבתי, וגרעון הקלורי גרם לי להתנפל על המקרר בשעות ערב.

אירובי וכפיפות בטן אמנם שרפו לי הרבה שעות מהחיים, אבל לשומנים זה כמעט ולא הזיז.
מאז, הספקתי ללמוד מהמאמנים הטובים בעולם ולהכניס לכושר עשרות אלפי נשים עם התכניות הדיגיטליות שלי והכי חשוב – לשנות להן את התפיסה לגבי הכושר ותזונה ולעזור להתאהב בגוף שלהן.

טיפ 1 – קביעת מטרה חיובית ובונה:
כשאנחנו שמות לעצמנו מטרה להיות יותר חזקות, אתלטיות ותנועתיות – אנחנו מעודדות את המוח לייצר במציאות את הגוף שתכננו וציירנו עבורו. 

טיפ 2 – תזונה שפויה ומשביעה הבונה גוף חטוב ובריא

להוסיף ערכים תזונתיים – ירקות ופירות שיספקו לגוף את שלל הויטמינים ומינרלים החיוניים לצד החלבונים, השומנים ופחמימות ממקור איכותי.
עוברות ממוד של תסכול למוד של בניה ומטרה חיובית – הקסם קורה!

הגוף הופך לחזק, מוצק, מעוצב, חיוני ומלא אנרגיה ונפש שמחה מתמיד,
וזה מתגמל הרבה יותר מסתם רזון כתוצאה מדיאטה.

טיפ 3 – תכנית אימונים מקדמת לתוצאות:
איזה תרגילים כדאי לאמץ לתכנית האימונים שלך שישרתו אותך בדרך למטרה?
סקווט, דדליפט, סווינג, סנאץ׳, לאנג׳, לחיצת חזה או פוש אפ, מתח או חתירה, וריאציות של פלאנק ועוד.

לימדתי אלפי נשים להגיע לגוף חטוב WOW עם אימונים ביתיים ויעילים ותזונה בריאה, טעימה, שפויה ופרקטית – בלי ספירת קלוריות.

כל הידע הזה אני מעבירה בתכנית כושר ותזונה לגוף חטוב WOW בלי לצאת מהבית!

רוצה להתאמן בצורה אפקטיבית ובריאה, לשפר הרגלי התזונה שלך, להתחטב ולרדת במשקל עם תכנית כושר ותזונה יעילה, שפויה וכיפית?

מזמינה אותך להצטרף עכשיו לתכנית שלי לגוף WOW שלך! 
גוף WOW בלי לצאת מהבית 

כדי שתיראי ותרגישי WOW כבר היום! 

בברכה, ג׳ני קפלן

מאמנת כושר ותזונה בשיטת Wow Your Body
הכוללת שיטות אימונים פונקציונליים תנועתיים חדשניים לכושר גופני, חיטוב, כוח, מוביליטי ומניעת פציעות: 
KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen, PRIMAL MOVE, TACFIT
FLEXIBLE STEEL
מאמנת בינלאומית בתזונת ספורט ובניית הרגלי בריאות Precision Nutrition 
מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 5 פעמים ברציפות
מאמנת כוח התודעה בשיטת NLP
מתמחה בקטלבלס, תנועתיות, מוביליטי, חיטוב ומניעת פציעות, תזונה בריאה ושפויה. 
אימוני כושר אישיים / תכנית אונליין לכושר ותזונה עם ליווי אישי/ סדנאות והרצאות בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא לארגונים
לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW
*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY



פוסטים נוספים

  • גוף WOW בלי לצאת מהבית! תכנית כושר ותזונה און ליין עם ג׳ני קפלן 2020 .03. 19

    לאור המצב המאתגר, המעניקה לך את תכנית האימונים הדיגיטלית המקיפה שלי עם הנחה סופר משמעותית שתאפשר רכישה לכל כיס (ל-100 מצטרפות הראשונות) כדי תגיעי לגוף חטוב WOW בלי לצאת מהבית! תתאמני ותשמרי על הגוף והבריאות שלך ושל כל המשפחה עם תכנית אימונים מדויקת, אפקטיבית, כיפית, שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום וזמן!

  • אימון KETTLEBELLS WOW ב-6 דקות לגוף חטוב, חזק ובכושר, עם ג׳ני קפלן 2020 .07. 01

    קטלבל זה חדר כושר אולטימטיבי נייד באביזר אחד האהוב עלי ביותר!
    באימון קצר, אפקטיבי ומרתק עם ג׳ני קפלן, אלופת ישראל 5 פעמים בהנפת קטלבלס ומאמנת כושר מובילה בישראל, נבנה גוף חזק, מהיר, גמיש, תנועתי ובכושר מדהים!

  • איך תשמרי על העור יפה, שמור, מתוח, בריא וללא סימני מתיחה? 2020 .07. 01

    עור יפה, שמור, מתוח, בריא וללא סימני מתיחה – בעיני מאוד מוסיף למראה מטופח וצעיר בכל גיל. קבלו 3 טיפים לטיפוח ותזונה שעוזרים לי לשמור על העור.

  • כאבי גב – האם יש תכנית אימונים שעוזרת? 2020 .07. 01

    אתמול פתאום משום מקום קמתי עם כאב גב. מה כאב, סכין! לא יכולה ללכת, להתכופף, לשבת, לקום, להסתובב בלי שהרגשתי את הדקירה של כאב.
    ולא עשיתי שום דבר חריג שיכול להסביר. קרה לכם? הנה 5 דברים שעשיתי שעזרו לי להיפתר מכאבי גב במיידי.

  • 3 טיפים שיעזרו לך להוריד קילוגרמים מציקים בבטן ובירכיים 2020 .06. 05

    נשים רבות רוצות ״להוריד ולשרוף״ שומנים ע״י צמצום קלורי והוספת האירובי עם כפיפות בטן ומתוסכלות שלא רואות מזה תוצאות. פעם גם אני הייתי שם! קבלו 3 טיפים שבאמת עובדים – בלי דיאטה, ספירת קלוריות, ים אירובי וכפיפות בטן