איך באמת תגיעי לגוף חטוב וחזק אחרי לידות 2023 .09. 20
    ג׳ני קפלן חיטוב וטיפים לחיטוב והרזיה לאחר לידה

    בלי שיעבוד לחדרי כושר, ריצות, דיאטות, ובלי לוותר על שעות שינה שלך!

    לשנה החדשה והטובה, החלטתי לדלג על הברכה ולחסוך לך את הזמן היקר שלך מהצפיה בסטורי של עוד ״שנה טובה״ שבטוח קיבלת בשפע – ובמקום, לזקק לך כהרגלי פוסט עם ערך:

    איך באמת תגיעי ותשמרי על גוף חטוב וחזק אחרי לידות, בלי שיעבוד לחדר כושר, ריצות, דיאטה, ובלי לוותר על שעות שינה שלך!

    אז הנה 3 תובנות שלי שהרווחתי ב – 6 שנים כאמא ל-2, ו-12 שנים כמאמנת שהכילו למידה מהמאמנים הטובים ביותר ואלופי עולם, אימון וליווי מוצלח של מתאמנים (שאת חלקם כולנו מכירות משערי המגזינים), אימון עצמי ניסוי ותרגול של כלים שונים.

    ואת מקבלת אותם ב -2 דקות קריאה. סגור?

    1. תשקיעי בהתאוששות שלך. השינה שלך היא הגורם הקריטי להחלמה אחרי הלידה, לתאבון מאוזן, מצב רוח טוב, ואפילו התשובה לדכדוך אחרי לידה, והכי חשוב – חזרה לגוף חזק וחטוב.

    אחרי לידה ראשונה, מנעתי מעצמי את השנ״ץ כי בראש רציתי להתאמן, כי האמנתי שבאמצעות האימונים חזקים אוכל לחזור לגוף החטוב ולשטח את הבטן (נשמע לך מוכר?). אבל בגוף לא היה כוח, הייתי עצבנית יותר ורעבה יותר, גם הבטן לא ירדה כל כך מהר והשומן הבטני הצטבר למרות המאמצים שהפעלתי. ומה לא עשיתי! ריצות עם עגלת הספורט, אימונים פונקציונליים, בשפע!

    והפתרון? היה במרחק של שנ״ץ קטן בין 20-30 דקות או סייקל שינה אחד בלבד של כשעה וחצי, שגיליתי בקריאה של ספרים של חוקרים פורצי דרך.

    כן כן! ואלו דברים שתעשיית הדיאטות ותעשיית התרופות מסתירה מאיתנו – הפלאים של התיקון הטבעי שהגוף מבצע בשינה.

    הסתבר שלשינה יש תפקיד ראשוני וקריטי בבניית רקמות הגוף, חילוף חומרים, שריפת שומנים, איזון תיאבון, ויסות מצב רוח, תפוקת חלב אם, קצב הזדקנות, שמירה על אלסטיות של העור, שיער, מסת שריר, כוח, ואפילו מוטיבציה.

    הדבר המדהים שכל מי שניסתה את הפרוטוקולים של שיפור השינה שלי בתכנית מיולדת עייפה לחטובה ב-90 יום, דיווחה שזה יצר פלאים בחייה,

    גם בפן הפיזי – דמייני שאת סוף סוף לא עייפה כל היום, ויש לך כוח לעשות אימון קצר או משהו בשביל עצמך למען השינוי ולא רק לרווחת הילד.

    גם בפן התזונתי – יש פחות חשקים וכך פוחתת התחושה של חוסר שליטה מול האוכל הלא מטיב לבריאות, דמייני שאת כבר לא מסתערת על המקרר כמו לביאה בג׳ונגל.

    וגם בפן הפסיכולוגי – יש שיפור במצב רוח, את רגועה ונינוחה יותר.

    אז נכון שיש אמירות שכולנו מכירות מהצבא שינה זה לחלשים או מסטורי של משפיעניות מורעלות כושר לקום ב -4 בבוקר לרוץ – ״לא לוותר ולא להתעצל״, שאולי יש להן כוונות טובות, להאשים בעצלנות או וויתור את מי שלא קם ב-5 בבוקר לרוץ ולשרוף קלוריות, אבל דבר טוב בטוח לא יצא מזה.

    ובינינו, איך זה הגיוני להאשים אמא טריה אחרי לידה ואולי אחרי קיסרי, שקמה במסירות לפחות פעמים בלילה לתינוק – בעצלנות או ויתור? בעיני – לא הגיוני וגם לא נכון לפי כל הוכחות המחקריות והוכחות שלי אישית ומתוך הצלחות המתאמנות שלי.

    תדעי, וזה גם הוכח מחקרית ומתוך נסיוני ונסיון של אמהות הרבות שליוויתי – כשאת משקיעה בעצמך את הסייקל (מחזור) שינה הנוסף של כשעה וחצי כשהתינוק שלך ישן צהרים, את הופכת ליותר פרודוקטיבית. את לא באמת מפסידה את השעה הזו. את מעלה את הפרודוקטיביות שלך לאחר שאת מתעוררת, מחוזקת ונינוחה יותר. אז בפעם הבא – תדעי שהחזרה שלך לגוף חטוב וחזק והרגשה הטובה אחרי הלידה – יכולה להיות במרחק של השנ״ץ היומי,

    בצירוף עם תרגול ממוקד לבטן שטוחה (כ- 5 דקות ביום) ומערך התזונה למניעת עייפות וגוף WOW.

    והנה התוצאות שלי אחרי הלידה השניה כששילבתי את כל הטכניקות שלי, הגיעו מהר יחסית והרבה יותר זורם וקל. ובגלל שאני חושבת שמשמעות העמוקה שלי בחיים זה לשתף את את כל הידע המהפכני והנסיון שלי עם נשים נוספות – ריכזתי הכל בתכנית החדשה והמקיפה שלי ״מיולדת עייפה לחטובה ב-90 יום״.

    ועכשיו מי שתיישם את הדברים האלה – מובטחת לך שנה, גוף והרגשה WOW!

    אני כאן בשבילך לכל שאלה!

    נשיקות באהבה, ג׳ני

    אולי יעניין אותך לקרוא:

    שיפורים לאחר לידה: סיפורים אמיתיים המעוררים השראה

    רוצה לקחת את עצמך לשלב הבא?

    מיולדת עייפה לחטובה ב-90 יום!

    בברכה, ג׳ני קפלן

    מאמנת כושר ותזונה בשיטת Wow Your Body
    הכוללת שיטות אימונים פונקציונליים תנועתיים חדשניים לכושר גופני, חיטוב, כוח, מוביליטי ומניעת פציעות: 
    KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen, PRIMAL MOVE, TACFIT
    FLEXIBLE STEEL
    מאמנת בינלאומית בתזונת ספורט ובניית הרגלי בריאות Precision Nutrition 
    מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי
    אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 5 פעמים ברציפות
    מאמנת כוח התודעה בשיטת NLP
    מתמחה בקטלבלס, תנועתיות, מוביליטי, חיטוב ומניעת פציעות, תזונה בריאה ושפויה. 
    אימוני כושר אישיים / תכנית אונליין לכושר ותזונה עם ליווי אישי/ סדנאות והרצאות בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא לארגונים
    לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW
    *מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
    *בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
    *בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY

    פוסטים נוספים