"איך מתאמנים בגיל השלישי? – תכנית פותחים יום ב"רשת 2018 .04. 24

המתאמנים הם ההשראה הכי גדולה עבורי, כי הם מיישמים את נפלאות השיטות האימון והופכים לשגרירים וגם דוגמנים. היום היה בוקר כלבבי בתכנית ״פותחים יום״ ב רשת עם מלא השראה ופעילות לצד ויחד עם 2 מאמנים כוכבים כל אחד בתחומו שאני מאוד מעריכה ואוהבת – עומר רוזנברג, מאמן כושר, מומחה לחדשנות ובעלים של סטודיו נקסט פיטנס בתל אביב וקרן עמיד, מאמנת קיקבוקס ומייסדת הפדרציה הישראלית לקיקבוקס, צבי, מתאמן קיקבוקס אצל קרן ותמר – המתאמנת המדהימה אצלי.

היה תענוג להדגים אימון עם קטלבלס עם תמר המדהימה.
צבי ותמר שניהם הוכיחו שאפשר להתחיל להתאמן בכל גיל, לתחזק את הגוף ולהיות צעירים גם בגוף וגם בנפש או כפי שהיתה הכותרת של האייטם – גיל זה רק מספר.

6

עומר הציג את התחום של אימוני התנגדות וכוח בצורה מעולה והחשיבות שלהם בגילאי 65+.
אני שמחה לשתף פעולה עם מאמנים סופר מקצוענים עם תשוקה אמיתית להפיץ את הידע ושיטות הטובות ביותר לציבור הרחב למען בריאות והכושר במדינת ישראל, להקנות כלים למתאמנים וללמד דור חדש של מדריכים.
תודה רבה לעומר שהזמנת אותי לתכנית להופיע לצידכם. היתה חוויה אדירה לעבוד איתך!

7
למה אימון עם קטלבל כל כך אפקטיבי?

האמת, גם למייסד שיטת אימונים המקצועית ומדוקדקת ביותר בתחום לימוד הקטלבל פאבל צאיצולין אין תשובה חד משמעות והוא מכנה אותה כ
What the Hell effect .מה שידוע, קטלבל זו שיטת האימונים מהוותיקות בעולם, והמקור שלה ביוון הוותיקה ורוסיה.
אימון עם קטלבל משפר את הכושר ומחטב בטירוף.

אימון עם קטלבל מאפשר להפיק את מירב היתרונות הבריאותיים ואסטטיים של אימוני התנגדות, אירובי, גמישות, שיווי משקל, ותנועתיות – ביחד בו זמנית באימון קצר, כיפי ושונה מכל מה שמכירים.
אימון עם קטלבל עוזר לגייס כוח, סיבולת לב ריאה, גמישות, בריאות מפרקים וצפיפות העצם.

זה אימון שנהוג בקרב כוחות הבטחון ויחידות לוחמה בטרור, אתלטים ברמה עולמית ומעולה גם למתאמנים מן השורה בזכות היעילות וחסכון בזמן ובמקום ואפקטיביות שיא באימון שמפתח כוח פיזי וחוסן מנטלי.

8
אימון עם קטלבל הוא קצר ואפקטיבי. אימון ממוצע אורך כ 10-20 דקות ושווה ל 3 שעות של עבודה אירובית, ולאחר מכן גורם לגוף לשרוף שומנים עד 48 שעות מסיום האימון.

אימון עם קטלבל מושלם לאנשים עסוקים, כי אפשר לעשות אימון בכל מקום ובכל שעה בלי תלות בחדר כושר.

חשיבות ונחיצות של אימון עם קטלבל עולה ככל שאנחנו הופכים לצעירים יותר בנפש בגלל הגיל. עבודה א-סימטרית עוזרת בשיפור שיווי משקל, אופי תנועתי תלת מימדי תורם להתנגדות לכוח הכבידה ויצירת בסיס יציב שמונע נפילות, עבודה עם התנגדות תורמת להגברת צפיפות העצם. גם לימוד וליטוש התנועה עוזר לפתח אזורים במוח וליצור תאי מוח חדשים.

לסיום, עבודה עם קטלבל ממכרת ומכניסה לסוג של מדיטציה בתנועה ומצב זרימה תודעתי כשהנפש והגוף מחוברים. זו מתכונת הטובה ביותר ללמידה, שיפור הכושר והתמדה שכל כך נחוצים למתאמנים חובבים ומקצוענים כאחד.

*צילום תמונות – תמונה ראשונה תודה לעומר רוזנברג, צולם בסטודיו נקסט פיטנס
תמונות נוספות עם קטלבלס – תודה לבוריס רוזין, צולם במועדון קרוספיט אור יהודה Power Bells אצל מאמן שלי בקטלבלס ספורט מיכאל ליסיצ'קין, אלוף ישראל ואירופה בהנפת קטלבלס

8

פוסטים נוספים