אימון כושר קטלני ב 5 דקות לגוף מהסרטים ושריפת שומנים 2017 .04. 02

מכירים את זה שיש לכם רק 5 דקות לעשות אימון? אז כזה. שמחה לפנק אתכם באימון קצר ומדויק! רצף של 4 תרגילים שעובדים על כל הגוף כמכלול בצורה חכמה ואפקטיבית. הבונוס – מלא אנרגיה מובטחת בסוף האימון!

מתאמנים רבים איתם אני משוחחת, מציבים בפניהם מכשול של חוסר זמן כסיבה לכך שהם לא מתאמנים וכתוצאה מזה – לא רואים תוצאה. חברים יקרים, אימון כושר טוב לא חייב להיות ארוך כדי להיות אפקטיבי. כדי להפוך לאפקטיבי, צריך לעשות תרגילים נכונים שמפעילים את כל הגוף כמכלול, עם טכניקה נכונה ומוקפדת שעוזרת למקסם את התוצאה, להפעיל את השרירים הנכונים ולהימנע מפציעות. והכי חשוב – לשלב תזונה בריאה כדרך חיים שמשפיעה על כל כל הרבה תחומים – גם בריאות, גם שובע, גם בניית שרירים ושריפת שומנים וגם הוספת אנרגיה יומית, לישון טוב ולשתות הרבה מים. זו הנוסחה ״הסודית״ שמוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.

אז שימו בגדי ספורט, השקיטו את הטלפון לכמה דקות ובאו נעשה את האימון ביחד!

ביצוע האימון: 
אנחנו נבצע את האימון ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין.
פשוט תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי! כל התרגילים מצוידים בהסברים מדויקים על הביצוע על מנת שתוכלו למקסם את האפקטיביות של כל תרגיל וליהנות משיפור כושר וחיטוב הגוף בבטחה וללא פציעות.

באימון 4 תרגילים, בצעו 5-15 חזרות מכל תרגיל, התאוששות 10-30 שניות בין תרגיל. השלימו 3-10 סבבים. למתחילים ונשים בהריון ניתן לעשות 1-2 סבבים ולהקפיד על התאוששות מספקת בין תרגיל לתרגיל.

אופציה נוספת – להציב זמן שיש ברשותכם, למשל 5-10 דקות, ולבצע כמה שיותר סבבים עם טכניקה מעולה. לרשום את התוצאה ולחזור לאימון הזה אחרי חודש ולהשוות בין התוצאות כדי לעקוב אחרי השיפור שחל במדדי הכושר שלכם. לא לשכוח לעדכן אותי בהצלחה שלכם, זה מאוד משמח אותי תמיד.

9
תרגילים:

Side lunge מכרע צידי

Quad press שכיבות שמיכה במנח ארבע

Rocking back & Gorilla jump  גלגול זנב לאחור וקפיצת גורילה

Quadrupped swith to Tripod vertical הפוך ממנח ארבע למנח שולחן על יד אחת

פינת האופנה: 

באימון הזה ניסיתי סט ביגוד חדש של Adidas מסדרת ClimaChilll וגם אתמול בריצה. המסקנה – בד סופר נעים לגוף, דק ואוסף הכל בנעימות ונאמנות. נושם ומנדף זיעה, תחושת קלילות בתוך הבגד שלא מורגש באימון ובריצה – Second skin.

#Adidasisrael #ClimaChill #MadeNotForNormal #Wowyourbody

7

תיהנו מהאימון חברים יקרים! אם אהבתם – מוזמנים לשתף עם חבריכם, כי ביחד תמיד הרבה יותר כיף!

כל האימונים שיעזרו לכם להרגיש ולהיראות Wow – אימונים קצרים אפקטיביים וממוקדים למטרה תמצאו לשרותכם והנאתכם בערוץ היוטיוב שלי Wow your body! מוזמנים לצלול לתוך עולם הכושר שונה וממכר, ולחוות בעצמכם את ההצלחה וכל הכיף!

בברכה ובאהבה,

שלכם,
ג'ני

פוסטים נוספים

  • כך התזונה שלי השתנתה בהריון 2017 .09. 01

    תיעוד של התזונה הבריאה של ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, במהלך הריון. אלו שינויים חלו בתפריט ואיך התגברה על התופעות השכיחות בהרגשה אצל נשים בהריון

  • תחשוב טוב ומעצים – השמיים לא יהיו הגבול. ג'ני קפלן מאמנת בשיטת NLP 2017 .06. 15

    ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, ואלופת ישראל 4 פעמים בהנפת קטלבלס, עוזרת למתאמניה להגיע לגוף חטוב ולשפר את אורח החיים, התחדשה בכלים מהפכניים בשיטת NLP – Neuro Linguistic Programming. במה עוסקת השיטה ואיך זה יכול להמריץ אותך להגיע למטרות בקלות וביעילות?

  • גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה – הרצאה 2017 .05. 23

    ״את חייבת לעמוד על הבמה ולספר את הסיפור ההצלחה שלך, בכנסים והרצאות לקהלים גדולים״ – כך אמרה לי גלית דיאמנט היקרה כשנפגשנו בכנס נשים בחזית 2017 של סלונה. לאחרונה סיימתי מסלול הכשרת המרצות באקדמיה לרטוריקה והופעה מול קהל She Speaks. מוזמנים לצפות בטעימה של ההרצאה שלי ולגלות איך לבנות גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה, עם ג'ני קפלן

  • להיות בכושר זה מצב תודעתי. מה מוקד הכוח שלך? 2017 .05. 22

    להיות בכושר זה מצב תודעתי, מנטלי. למרבה ההפתעה, זה לא קשור לכמות הזמן שאנחנו מבלים בחדר כושר או באימונים. מה מוקד הכוח שמניע אותך להצלחה או מרחיק מהמטרה?