אכילה שפויה לגוף חטוב. ההבדל בין להסתפק לבין להיות מסופקת שישפיע על התוצאות שלך! 2017 .05. 22

מחשבות מסופ״ש. מותר ורצוי שנאכל את הדברים שרוצים ואוהבים! מומלץ במינון ובתזמון הנכון.

בתמונה שמעבירה את החוויה שלי אני מתענגת על כדור גלידת שמנת נפלאה ואיכותית, חצי כדור שוקולד מריר 90 %, וחצי כדור פיסטוק. טעמים עשירים ולא מתוקים מדי. ואיזה טעמים אתם הכי אוהבים?
אני זוכרת שפעם, בתקופת ההפרעות אכילה ואנורקסיה, מי היה יכול להסתפק בכדור אחד? הצחקתם אותי! הייתי מפחדת להכניס את קופסת הגלידה הביתה כדי לא לחסל את כולה ביום מרוב שאהבתי ומרוב שהיה לי חסר בגלל המון איסורים שהטלתי על עצמי. ומה היה קורה בפועל? מרוב הפחד וכמיהה, הייתי נשברת ומחסלת את הקופסה באישון לילה, דבר שגרר עוד אין ספור האשמות ותסכולים. נחשו מה? זה לא קירב אותי למילימטר למטרה ולגזרה חטובה.

שנים לאחר מכן, שהחלמתי בכוחות עצמי, אחרי שעשיתי עם עצמי ״עדכון גרסה״ מבחינת המחשבות ששינו את ההתנהגות שלי שהשפיעו ושינו את התוצאה – כפי שמכירים אותי היום, אני מסופקת מכדור גלידה! שימו לב – לא ״מסתפקת״ (הרי במילה מסתפקת, מה שמלמדים אותנו לרוב במרבית תכניות הרזיה, יש חוסר, פער בין רצוי ומצוי שימשיך לכרסם ולהתנפץ לפנים כשקצת נרפא את המשטר), אלה מסופקת. מה שיש זה מספיק באמת ובתמים.

הרי אם אוכל כדור, אחר כך אמשיך להיות אנרגטית עם בטן שטוחה ונינוחה. ואם אוכל 3 כדורים בתוך גביע וופל – תכאב הבטן ואחוש תחושת גועל והירדמות מהצפת הסוכר. עם כדור גלידה סיפקתי לגוף שלי את מה שהוא רצה והיה צריך. סה טו. תודה רבה.

לסיכום, הגוף מדבר איתנו כל הזמן בתחושות מתגמלות ומתגמלות פחות. מותר לנו לאכול הכל, כשהגוף רוצה, במינון ובתזמון הנכון – – לזה אני קוראת ארוחת האושר.  בלי רגשות אשם, בלי פחד, בלי ספק.
מותר ליהנות מהכל. הרסני לאכול לעצמינו את הראש בגלל מה שבחרנו לעשות.
רוצים ללמוד איך לעשות נכון את ארוחת האושר שתשרת את המטרות שלכם? טיילו לפוסט באתר – ארוחת האושר, יציאה מבוקרת מהדגרה וכך תעשו את זה נכון. 

פינת האופנה: בתמונה אני לובשת טייץ בהדפס פרחוני וחולצה בסגנון יפני – שניהם של Adidas Originals. להגנה מהשמש – כובע קש רחב שוליים מיוון.

תיהנו חברים יקרים, שיהיה לכם המשך שבוע ספורטיבי ומלא אנרגיה,

באהבה, שלכם, ג'ני

78

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY
KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX, HIIT, FLEXIBLE STEEL
מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 4 פעמים ברציפות
אימוני כושר אישיים / יעוץ כושר ותזונה און ליין/ סדנאות והרצאות לעסקים בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא
לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW”
צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי
*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY

 

פוסטים נוספים

  • כך התזונה שלי השתנתה בהריון 2017 .09. 01

    תיעוד של התזונה הבריאה של ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, במהלך הריון. אלו שינויים חלו בתפריט ואיך התגברה על התופעות השכיחות בהרגשה אצל נשים בהריון

  • תחשוב טוב ומעצים – השמיים לא יהיו הגבול. ג'ני קפלן מאמנת בשיטת NLP 2017 .06. 15

    ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, ואלופת ישראל 4 פעמים בהנפת קטלבלס, עוזרת למתאמניה להגיע לגוף חטוב ולשפר את אורח החיים, התחדשה בכלים מהפכניים בשיטת NLP – Neuro Linguistic Programming. במה עוסקת השיטה ואיך זה יכול להמריץ אותך להגיע למטרות בקלות וביעילות?

  • גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה – הרצאה 2017 .05. 23

    ״את חייבת לעמוד על הבמה ולספר את הסיפור ההצלחה שלך, בכנסים והרצאות לקהלים גדולים״ – כך אמרה לי גלית דיאמנט היקרה כשנפגשנו בכנס נשים בחזית 2017 של סלונה. לאחרונה סיימתי מסלול הכשרת המרצות באקדמיה לרטוריקה והופעה מול קהל She Speaks. מוזמנים לצפות בטעימה של ההרצאה שלי ולגלות איך לבנות גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה, עם ג'ני קפלן

  • להיות בכושר זה מצב תודעתי. מה מוקד הכוח שלך? 2017 .05. 22

    להיות בכושר זה מצב תודעתי, מנטלי. למרבה ההפתעה, זה לא קשור לכמות הזמן שאנחנו מבלים בחדר כושר או באימונים. מה מוקד הכוח שמניע אותך להצלחה או מרחיק מהמטרה?