מדריך לקניה בריאה ונכונה 2015 .03. 11

קנייה בריאה ונכונה מהווה לדעתי המפתח להצלחה במעבר לתזונה בריאה ומטיבה יותר לגוף. ממליצה לא להכניס מאכלים שמזיקים וממכרים, שעלולים לפגוע בבריאות, במטרות הכושר והגוף, הביתה. אם קיימים פחות פיתויים זמינים בהשגת ידינו – סיכוי ש"נישבר" קטן משמעותית, בייחוד בשלבים הראשונים של השינוי התזונתי. וההפך – זמינות של מוצרים הנכונים שיעזרו לכם להגיע למטרה, יעזור לכם ליהנות ממגוון המאכלים בריאים וטעימים שבאמצעותם תוכלו להכין לעצמכם מגון ארוחות קלות וטעימות ברגע. ואם רוצים להתפנק פעם ב במשהו טעים שאוהבים – יוצאים למסעדה, קונים גלידה איכותית בגלידריה כדי להפוך את החוויה לחגיגה והנאה מוחלטת ומקדישים לכך את הזמן הראוי.

פעם בשבוע בערך אני קופצת לסופר להשלים את הקניה השבועית. תמיד אני דואגת שיהיו מגוון ירקות, עלים ירוקים, עשבי תיבול (כוסברה, שמיר, תימין – המככבים אצלי) והשאר כפי
שרואים בתמונה – ביצי משק, חלב עיזים, יין אדום, מוצרי חלב עם אחוזי שומן טבעיים (משמנת ואשל אני מכינה גבינה), גבינת גאודה הולנדית, יוגורט עיזים וחמאה איכותית (עשירה באומגה 3 שעוזרת לגוף לשרוף ולהטמיע שומנים, טוב לעור ומוח), תמרים אורגניים, קקאו איכותי, קפה שחור, דבש איכותי.
דברים נוספים שיש לי תמיד במקרר, מקפיא או מזווה ולא מופיעים בתמונה:
בשר, עוף, דגים (קונה במרוכז אצל קצב או בחנות טבע כשיש מבצע טוב)
אגוזים לא קלויים – שקדים, קשיו, פקאנים, אגוזי מלך
דבש אורגני / שמן קוקוס / אורז בסמטי / בטטות / שמן זית/ פירות נוספים /ירקות נוספים /שוקולד מריר לפחות 85 אחוז/ סרדינים / טונה במים / כבד דג שיבוט / רסק תפוחים ללא סוכר ומשמרים / רסק עגבניות ללא סוכר ומשמרים/ עגבניות מרוסקות / מלח אטלנטי / תבלינים ללא מונוסודיום גלוטמט / תבלינים טריים – שורש ג'ינג'ר, שום, שורש כורכום / קקאו איכותי / קפה שחור
1
דברים שלא תמצאו אצלי – "המזיקים": שמנים מזוככים, מוצרי חיטה (פסטה, ברנפלקס, פירורי לחם, קמח חיטה, עוגיות, קרקרים קנויים, חטיפים, פריכיות למיניהן), סוכר ומלח שולחני, מוצרי דיאט, מוצרים מופחתי שומן, מוצרי סויה – חלב סויה, יוגורטים, טופו וכד׳, רטבים מוכנים, מעדני חלב, שוקולדים עם פחות מ 85 אחוז מוצקי קקאו, משקאות מוגזים ודיאט – 80 אחוז ממה שמוכרים בכל סופר.
זו התזונה שלי על רגל אחת. חשוב לציין שזו התזונה שעובדת בשבילי ועבור רוב המתאמנים ולקוחות שעובדת איתם, אך תמיד חשוב לבדוק רגישויות, עדיפויות ומטרות אישיות

פוסטים נוספים

  • מי אמר שצריך לסבול בשביל לרזות? 2018 .06. 22

    לא צריך לעשות שמיניות באוויר כדי לחזור לאיזון אחרי החגים או סופשבוע! קבלו טיפ תזונתי קצר שיכניס פרופורציות לאטרף דיאטטי שעופף בכל יום ראשון או אחרי החג.

  • אימון כושר WOW שיהפוך אותך לפצצת על בחופשה 2018 .05. 29

    נוסעים לחופשה ורוצים לשמור על גוף חטוב, בריא, יפה ובכושר גם כשיוצאים מהשגרה? אימון הבא עם משקל הגוף ב-12 דקות בלבד יהפוך את המשימה לאפשרית ומהנה.

  • סיפור הצלחה של מתאמנת WOW מרין קויפמן 2018 .05. 22

    עשיתי אצלך תכנית אימונים ותזונה און ליין, קויפמן מרין. התכנית עזרה לי להתמקד בדברים שחשובים לי בתזונה ועכשיו אפילו פתחתי בלוג אוכל עם מתכונים בריאים. הכל התחיל מהחיזוק הגוף

  • "איך מתאמנים בגיל השלישי? – תכנית פותחים יום ב"רשת 2018 .04. 24

    התארחנו עם תמר, מתאמנת מדהימה אצלי, בתכנית פותחים יום בערוץ 13 של רשת יחד עם עומר רוזנברג וקרן עמיד התותחים מסטודיו נקסט פיטנס בתל אביב. הצגנו את שיטות האימון האפקטיביות ביותר לגיל השלישי והדגמנו תרגילים מעולים עם קטלבלס. הסרטון מחכה לכם בפנים.