מדריך לקניה בריאה ונכונה 2015 .03. 11

קנייה בריאה ונכונה מהווה לדעתי המפתח להצלחה במעבר לתזונה בריאה ומטיבה יותר לגוף. ממליצה לא להכניס מאכלים שמזיקים וממכרים, שעלולים לפגוע בבריאות, במטרות הכושר והגוף, הביתה. אם קיימים פחות פיתויים זמינים בהשגת ידינו – סיכוי ש"נישבר" קטן משמעותית, בייחוד בשלבים הראשונים של השינוי התזונתי. וההפך – זמינות של מוצרים הנכונים שיעזרו לכם להגיע למטרה, יעזור לכם ליהנות ממגוון המאכלים בריאים וטעימים שבאמצעותם תוכלו להכין לעצמכם מגון ארוחות קלות וטעימות ברגע. ואם רוצים להתפנק פעם ב במשהו טעים שאוהבים – יוצאים למסעדה, קונים גלידה איכותית בגלידריה כדי להפוך את החוויה לחגיגה והנאה מוחלטת ומקדישים לכך את הזמן הראוי.

פעם בשבוע בערך אני קופצת לסופר להשלים את הקניה השבועית. תמיד אני דואגת שיהיו מגוון ירקות, עלים ירוקים, עשבי תיבול (כוסברה, שמיר, תימין – המככבים אצלי) והשאר כפי
שרואים בתמונה – ביצי משק, חלב עיזים, יין אדום, מוצרי חלב עם אחוזי שומן טבעיים (משמנת ואשל אני מכינה גבינה), גבינת גאודה הולנדית, יוגורט עיזים וחמאה איכותית (עשירה באומגה 3 שעוזרת לגוף לשרוף ולהטמיע שומנים, טוב לעור ומוח), תמרים אורגניים, קקאו איכותי, קפה שחור, דבש איכותי.
דברים נוספים שיש לי תמיד במקרר, מקפיא או מזווה ולא מופיעים בתמונה:
בשר, עוף, דגים (קונה במרוכז אצל קצב או בחנות טבע כשיש מבצע טוב)
אגוזים לא קלויים – שקדים, קשיו, פקאנים, אגוזי מלך
דבש אורגני / שמן קוקוס / אורז בסמטי / בטטות / שמן זית/ פירות נוספים /ירקות נוספים /שוקולד מריר לפחות 85 אחוז/ סרדינים / טונה במים / כבד דג שיבוט / רסק תפוחים ללא סוכר ומשמרים / רסק עגבניות ללא סוכר ומשמרים/ עגבניות מרוסקות / מלח אטלנטי / תבלינים ללא מונוסודיום גלוטמט / תבלינים טריים – שורש ג'ינג'ר, שום, שורש כורכום / קקאו איכותי / קפה שחור
1
דברים שלא תמצאו אצלי – "המזיקים": שמנים מזוככים, מוצרי חיטה (פסטה, ברנפלקס, פירורי לחם, קמח חיטה, עוגיות, קרקרים קנויים, חטיפים, פריכיות למיניהן), סוכר ומלח שולחני, מוצרי דיאט, מוצרים מופחתי שומן, מוצרי סויה – חלב סויה, יוגורטים, טופו וכד׳, רטבים מוכנים, מעדני חלב, שוקולדים עם פחות מ 85 אחוז מוצקי קקאו, משקאות מוגזים ודיאט – 80 אחוז ממה שמוכרים בכל סופר.
זו התזונה שלי על רגל אחת. חשוב לציין שזו התזונה שעובדת בשבילי ועבור רוב המתאמנים ולקוחות שעובדת איתם, אך תמיד חשוב לבדוק רגישויות, עדיפויות ומטרות אישיות

פוסטים נוספים

  • 3 תרגילים קלים ואפקטיביים עם תינוק במנשא 2017 .12. 11

    מה קורה כשיש סדנת התעמלות מעולה עם תינוק במנשא? כמאמנת כושר ותזונה און ליין ובלוגרית נמרצת 4 חודשים אחרי הלידה, חזרתי עם סרטון עם 3 תרגילים קלים, אפקטיביים, מחזקים ומחטבים שאהבתי במיוחד שגם אתן תוכלו לעשות עם תינוק במנשא!

  • כך התזונה שלי השתנתה בהריון 2017 .09. 01

    תיעוד של התזונה הבריאה של ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, במהלך הריון. אלו שינויים חלו בתפריט ואיך התגברה על התופעות השכיחות בהרגשה אצל נשים בהריון

  • תחשוב טוב ומעצים – השמיים לא יהיו הגבול. ג'ני קפלן מאמנת בשיטת NLP 2017 .06. 15

    ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, ואלופת ישראל 4 פעמים בהנפת קטלבלס, עוזרת למתאמניה להגיע לגוף חטוב ולשפר את אורח החיים, התחדשה בכלים מהפכניים בשיטת NLP – Neuro Linguistic Programming. במה עוסקת השיטה ואיך זה יכול להמריץ אותך להגיע למטרות בקלות וביעילות?

  • גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה – הרצאה 2017 .05. 23

    ״את חייבת לעמוד על הבמה ולספר את הסיפור ההצלחה שלך, בכנסים והרצאות לקהלים גדולים״ – כך אמרה לי גלית דיאמנט היקרה כשנפגשנו בכנס נשים בחזית 2017 של סלונה. לאחרונה סיימתי מסלול הכשרת המרצות באקדמיה לרטוריקה והופעה מול קהל She Speaks. מוזמנים לצפות בטעימה של ההרצאה שלי ולגלות איך לבנות גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה, עם ג'ני קפלן