3 תרגילים קלים ואפקטיביים עם תינוק במנשא 2017 .12. 11

שלושה תרגילים מעולים, קלים ואפקטיביים עם תינוק במנשא שכל אחת יכולה לעשות! מתוך סדנת התעמלות מדהימה עם תינוקות במנשא בחסות האגיס וסלונה עבור קהלת אמהות "כוחו של חיבוק" שאני לוקחת בה חלק. הסדנה התקיימה בשבוע שעבר בבית חנה בתל אביב.
התעמלות עם מנשא זו הזדמנות להתחזק, להתחטב, להימתח, ולהיות קרובים יותר מתמיד עם הבייבי. אין כמו חיבוק ופעילות כיפית משותפת, הכי מרחיבים את הלב של אמא ותורמים להתפתחות של התינוק.

התרגילים בסרטון:
1. Plie Squat with heels up switch
סקווט בלרינה עם הרמת עקב לסרוגין – אש לישבן, ירכיים פנימיות, שוקיים ויציבה
2. Half moon
חצי ירך – גם חיזוק למותניים וגם מתיחה מעולה
3. Adapted scorpio knees push up
פוש אפ מהברכיים עם כפיפת ברך – גם פלג גוף עליון, גם בטן וישבן אש

7

אופן ביצוע:

בצעו 10-15 חזרות לכל תרגיל, ניתן בין 1-7 סבבים תלוי ברמת הכושר והזמן שיש ברשותכן/ם.
טיפ יעיל לממהרים/קצרים בזמן:

שאלות נפוצות:

  • ממהרים, קצרים בזמן או שאין זמן להשלים כמה סבבים ברצף? 

אל דאגה, ניתן גם לפצל את האימון במהלך היום ולבצע כל שעה -שעתיים סבב תרגילים נוסף עד השלמת 7 סבבים במהלך היום כולו. זו שיטה מאוד אפקטיבית שלמדתי אצל פאבל צאיצולין, מפתח שיטת Strong First, מאמן ראשי של יחידת מארינס בארה"ב.

  • מתי ניתן לחזור לאימונים אחרי הלידה?

אחרי 6 שבועות אחרי הלידה וקבלת אישור רפואי מרופא/ת נשים.

7

תיהנו חברות יקרות! אפשר ומומלץ לבצע גם לגברים מביניכם.

תודה רבה לסלונה והאגיס על יום עשיר בחוויות ומרחיב את הלב, סדנא מעולה ואוכל נהדר של קפטריה eats בבית חנה המופלא.
ניתן לקרוא על האירוע בהרחבה בפוסט בבלוג שלי בסלונה, בלוג הכושר של ג'ני – 3 תרגלים אפקטיים עם תינוק במנשא – בכוחו של חיבוק

7

קרדיטים:
תמונות מדהימות צילמה גלית סבג @galitsabag7
אירוע בחסות קהילת אמהות של #saloona ו #האגיס – #כוחושלחיבוק
מקום – #בית_חנה
לבוש: #Adidasisrael
עגלת ספורט ומנשא לתינוק: #Bugabooisrael# babybjorn
צילום הסרטון תודה למורן מישל, רכזת הקהילה כוחו של חיבוק ובעלת הבלוג בסלונה למה רצה נשמה

פוסטים נוספים בנושא #חזרהאחרילידהעםג’ני – תוכלו לצפות בתג הזה באינסטגרם ובפייסבוק

 מאמרים קודמים בנושא הריון ולידה שיכולים לעניין אותך:

כך הגוף משתנה וחוזר לעצמו אחרי הלידה 

כך התזונה שלי השתנתה בהריון 

 איך עברתי לידה טבעית ופעילה 

עוד פעם סיפרו לך מה את צריכה לעשות? 

באהבה, שלכם,

ג’ני

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT, FLEXIBLE STEEL

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 4 פעמים ברציפות

אימוני כושר אישיים / יעוץ כושר ותזונה און ליין/ סדנאות והרצאות לעסקים בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY

7

פוסטים נוספים

  • מי אמר שצריך לסבול בשביל לרזות? 2018 .06. 22

    לא צריך לעשות שמיניות באוויר כדי לחזור לאיזון אחרי החגים או סופשבוע! קבלו טיפ תזונתי קצר שיכניס פרופורציות לאטרף דיאטטי שעופף בכל יום ראשון או אחרי החג.

  • אימון כושר WOW שיהפוך אותך לפצצת על בחופשה 2018 .05. 29

    נוסעים לחופשה ורוצים לשמור על גוף חטוב, בריא, יפה ובכושר גם כשיוצאים מהשגרה? אימון הבא עם משקל הגוף ב-12 דקות בלבד יהפוך את המשימה לאפשרית ומהנה.

  • סיפור הצלחה של מתאמנת WOW מרין קויפמן 2018 .05. 22

    עשיתי אצלך תכנית אימונים ותזונה און ליין, קויפמן מרין. התכנית עזרה לי להתמקד בדברים שחשובים לי בתזונה ועכשיו אפילו פתחתי בלוג אוכל עם מתכונים בריאים. הכל התחיל מהחיזוק הגוף

  • "איך מתאמנים בגיל השלישי? – תכנית פותחים יום ב"רשת 2018 .04. 24

    התארחנו עם תמר, מתאמנת מדהימה אצלי, בתכנית פותחים יום בערוץ 13 של רשת יחד עם עומר רוזנברג וקרן עמיד התותחים מסטודיו נקסט פיטנס בתל אביב. הצגנו את שיטות האימון האפקטיביות ביותר לגיל השלישי והדגמנו תרגילים מעולים עם קטלבלס. הסרטון מחכה לכם בפנים.