3 תרגילים קלים ואפקטיביים עם תינוק במנשא 2017 .12. 11

שלושה תרגילים מעולים, קלים ואפקטיביים עם תינוק במנשא שכל אחת יכולה לעשות! מתוך סדנת התעמלות מדהימה עם תינוקות במנשא בחסות האגיס וסלונה עבור קהלת אמהות "כוחו של חיבוק" שאני לוקחת בה חלק. הסדנה התקיימה בשבוע שעבר בבית חנה בתל אביב.
התעמלות עם מנשא זו הזדמנות להתחזק, להתחטב, להימתח, ולהיות קרובים יותר מתמיד עם הבייבי. אין כמו חיבוק ופעילות כיפית משותפת, הכי מרחיבים את הלב של אמא ותורמים להתפתחות של התינוק.

התרגילים בסרטון:
1. Plie Squat with heels up switch
סקווט בלרינה עם הרמת עקב לסרוגין – אש לישבן, ירכיים פנימיות, שוקיים ויציבה
2. Half moon
חצי ירך – גם חיזוק למותניים וגם מתיחה מעולה
3. Adapted scorpio knees push up
פוש אפ מהברכיים עם כפיפת ברך – גם פלג גוף עליון, גם בטן וישבן אש

7

אופן ביצוע:

בצעו 10-15 חזרות לכל תרגיל, ניתן בין 1-7 סבבים תלוי ברמת הכושר והזמן שיש ברשותכן/ם.
טיפ יעיל לממהרים/קצרים בזמן:

שאלות נפוצות:

  • ממהרים, קצרים בזמן או שאין זמן להשלים כמה סבבים ברצף? 

אל דאגה, ניתן גם לפצל את האימון במהלך היום ולבצע כל שעה -שעתיים סבב תרגילים נוסף עד השלמת 7 סבבים במהלך היום כולו. זו שיטה מאוד אפקטיבית שלמדתי אצל פאבל צאיצולין, מפתח שיטת Strong First, מאמן ראשי של יחידת מארינס בארה"ב.

  • מתי ניתן לחזור לאימונים אחרי הלידה?

אחרי 6 שבועות אחרי הלידה וקבלת אישור רפואי מרופא/ת נשים.

7

תיהנו חברות יקרות! אפשר ומומלץ לבצע גם לגברים מביניכם.

תודה רבה לסלונה והאגיס על יום עשיר בחוויות ומרחיב את הלב, סדנא מעולה ואוכל נהדר של קפטריה eats בבית חנה המופלא.
ניתן לקרוא על האירוע בהרחבה בפוסט בבלוג שלי בסלונה, בלוג הכושר של ג'ני – 3 תרגלים אפקטיים עם תינוק במנשא – בכוחו של חיבוק

7

קרדיטים:
תמונות מדהימות צילמה גלית סבג @galitsabag7
אירוע בחסות קהילת אמהות של #saloona ו #האגיס – #כוחושלחיבוק
מקום – #בית_חנה
לבוש: #Adidasisrael
עגלת ספורט ומנשא לתינוק: #Bugabooisrael# babybjorn
צילום הסרטון תודה למורן מישל, רכזת הקהילה כוחו של חיבוק ובעלת הבלוג בסלונה למה רצה נשמה

פוסטים נוספים בנושא #חזרהאחרילידהעםג’ני – תוכלו לצפות בתג הזה באינסטגרם ובפייסבוק

 מאמרים קודמים בנושא הריון ולידה שיכולים לעניין אותך:

כך הגוף משתנה וחוזר לעצמו אחרי הלידה 

כך התזונה שלי השתנתה בהריון 

 איך עברתי לידה טבעית ופעילה 

עוד פעם סיפרו לך מה את צריכה לעשות? 

באהבה, שלכם,

ג’ני

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT, FLEXIBLE STEEL

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 4 פעמים ברציפות

אימוני כושר אישיים / יעוץ כושר ותזונה און ליין/ סדנאות והרצאות לעסקים בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY

7

פוסטים נוספים

  • הצלחת מתאמני WOW בסדנת בוסט כושר – תמר מצפי 2018 .11. 04

    ישש!! אחרי מספר הפקות צילום משותפות, שכנעתי את תמר להגיע לסדנת בוסט הכושר שלי. תמר מצפי צלמת נדירה בכשרון שלה לצילומי פורטרטים פוטוגניים להפליא מקליק הראשון! במהלך שנות העבודה שלה במגזין "גלובס" צילמה את מנהיגי העולם ואירועים בסדר גודל מדיני. תמר מביאה לסט הצילומים מניסיונה העצום, העין חדה שתופסת הכי יפה כבר בפריים הראשון, חוש […]

  • 5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים! 2018 .10. 04

    5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים!

  • אימון WOW זריז לכל שרירי הגוף, כשאין זמן! 2018 .09. 25

    הזמן זה ה-אתגר שלך? קבלי אימון קצר ואפקטיבי עם משקל הגוף בלבד שאפשר להספיק ולסיים בזמן שמכינים חביתה ולהראות ולהרגיש WOW במיידי+ ברכת שנה טובה שתקפיץ לך אנרגיה ומוטיבציה!

  • מה כדאי לך לאכול לפני ואחרי הצום יום הכיפורים 2018 .09. 17

    לקראת יום הכיפורים ולכל מי שצם שאלה שחוזרת עליה כל שנה. מה כדאי לאכול לפני הצום ואחריו? ריכזתי עבורכם כמה טיפים משמעותיים שיעזרו לכם להעביר אותו בקלות ובתחושה טובה.