3 טיפים קלים שיעזרו לכם לשחרר קילוגרמים ולשפר את הכושר בקלות 2018 .06. 26

שנים סיפרו לנו שצריך לסבול בשביל גוף חטוב..אז זהו שלא!
לא צריך לסבול בשביל גוף Wow!
אז אם אתם עדיין סקפטים לגבי זה הכנתי לכם שלושה טיפים קלים ויעילים שיעזרו לכם לשחרר קילוגרמים ולשפר את הבריאות ואת הכושר בקלות ובהנאה.

1.תשתו כוס מים לפני כל ארוחה, גדולה או קטנה.

9
המוח יכול לפרש את הצמא כתחושת רעב. שתיית מים תעזור לכם לזהות נכון את מקור התחושה ולהפחית את הרעב משמעותית. חשוב לדעת שהגוף שלנו זקוק למים לכל התהליכים הפיזיולוגיים ומטבוליים כולל שריפת השומנים, בנית שרירים, הפקת האנרגיה והרגשת רעננות וחיוניות הגוף.

2.תאכלו סלט או ירקות חתוכים כמנה ראשונה לפני המנה העיקרית ולא יחד עם כלל הארוחה.

6
במוח שלנו קיים מרכז השובע שמופעל אחרי 20 דקות של אכילה. ירקות מספקים לנו ויטמינים, מינרלים, מים, סיבים תזונתיים שתורמים לשובע, בריאות וחיוניות בדחיסות קלורית נמוכה. כך נגיע למנה עיקרית הרבה פחות רעבים ונאכל את הכמות האוכל שהגוף שלנו באמת צריך כדי שתרגישו קלילים, נינוחים ומלאי אנרגיה אחרי ארוחה.

3. אם אתם עושים בעיקר הליכות או פעילות אירובית ופחות רואים תוצאות?

3
אז כדאי לעם לשלב אימוני מוביליטי ואימוני כוח מחזוריים קצרים ואפקטיביים.
אימוני מוביליטי יעזרו לכם לפתח ולשמור על טווחי תנועה מלאים ולהימנע מהפציעות, להתאושש טוב מהאימונים ולהפחית רמות הסטרס, להרגיש נמרצים ומלאי אנרגיה.
אימוני כוח מחזוריים יעלו את מסת השריר שתעזור לכם לצמצם היקפים ולגרום לגוף להיראות חטוב ומעוצב, לנצל הרבה יותר אנרגיה אחרי האימונים ובמנוחה, וישפרו את הכוח וסיבולת אירובית כאחד.

אז נכון ישנם עוד דברים שתצטרכו לעשות ולדעת כדי לראות תוצאות יותר משמעותיות, אבל אל תדאגו אתם לא צריכים לחפש את זה שעות באינטרנט או לקחת מאמן אישי ולהוסיף לזה תפריט תזונה
כי במיוחד בשביל זה הכנתי לכם תוכנית מיוחדת שתיקח אתכם קדימה ב 100 ימים בלבד!
אז מה זה כולל:תוכנית אימונים מסודרת ומדוקדקת מבחינת זמנים,אופן האימון וביצוע (אימונים קצרים ואפקטיביים), הדרכת תזונה מה לאכול איך, מתי, כמה ולמה והכי כיף תוכלו לעשות אותם בכל מקום ובכל שעה, מתי שנוח לכם, במזגן ואפילו עם פיג׳מה. כמובן שתוצאות מובטחות!
רוצים לדעת עוד?
תתקשרו לטלפון: 054-2000-995 – אלעד מנהל האישי
או תשאירו פרטים בטופס יצירת קשר ונחזור אליכם עם כל המידע

באהבה, שלכם, ג'ני

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FLEXIBLE STEEL

FMS – Functional Movement Screen

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 5 פעמים ברציפות

אימוני כושר ותזונה / יעוץ כושר ותזונה און ליין/ סדנאות והרצאות לגופים עסקים בכושר, תזונה ואורח חיים בריא

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY ו JennyKaplan.Online 

 

פוסטים נוספים

  • הצלחת מתאמני WOW בסדנת בוסט כושר – תמר מצפי 2018 .11. 04

    ישש!! אחרי מספר הפקות צילום משותפות, שכנעתי את תמר להגיע לסדנת בוסט הכושר שלי. תמר מצפי צלמת נדירה בכשרון שלה לצילומי פורטרטים פוטוגניים להפליא מקליק הראשון! במהלך שנות העבודה שלה במגזין "גלובס" צילמה את מנהיגי העולם ואירועים בסדר גודל מדיני. תמר מביאה לסט הצילומים מניסיונה העצום, העין חדה שתופסת הכי יפה כבר בפריים הראשון, חוש […]

  • 5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים! 2018 .10. 04

    5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים!

  • אימון WOW זריז לכל שרירי הגוף, כשאין זמן! 2018 .09. 25

    הזמן זה ה-אתגר שלך? קבלי אימון קצר ואפקטיבי עם משקל הגוף בלבד שאפשר להספיק ולסיים בזמן שמכינים חביתה ולהראות ולהרגיש WOW במיידי+ ברכת שנה טובה שתקפיץ לך אנרגיה ומוטיבציה!

  • מה כדאי לך לאכול לפני ואחרי הצום יום הכיפורים 2018 .09. 17

    לקראת יום הכיפורים ולכל מי שצם שאלה שחוזרת עליה כל שנה. מה כדאי לאכול לפני הצום ואחריו? ריכזתי עבורכם כמה טיפים משמעותיים שיעזרו לכם להעביר אותו בקלות ובתחושה טובה.