5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים! 2018 .10. 04

הרגע הזה שחיכינו לו בציפיה ומעט חשש – אחרי החגים, רשמית כאן. גם אני סיפקתי את כל התאוות הקולינריות בשבועות האלה. והיום – עדכנתי את סדרי עדיפויות שמקדמים את מטרות הכושר, בריאות והמראה הגופני שלי. הכנתי לכם 5 טיפים שיעזרו לכם לצלוח את הימים של חזרה לשגרה בקלות:

1. הערכת מצב – איפה אתם היום ומה המטרה. לא רק ״אכלתי על הפנים״ או ״חייבת להוריד את מה שהצטבר בחג״. משפטים שלא מגובים בעובדות קונקרטיות יכניסו אתכם ללחץ מיותר שוודאי לא יתרום למיקוד בהשגת מטרה.
תרשמו – מה המצב כיום, מה תרצו לשפר ומה תרצו להשיג.
אולי המצב לא כזה גרוע כמו שאנחנו מתארים במצב הלחץ ואחרי הרישום – תראו שמצבכם נהדר ובכמה פעולות פשוטות תוכלו להביא את עצמכם למצב הרצוי.

2. הכנה מראש – מלאו את המקרר במזונות המקדמים – ירקות שונים, מזונות פשוטים מן הטבע – דג/עוף/בשר/קטניות שונות, שמן זית, בטטות וכד׳ שיבנו בסיס לארוחות בריאות, משביעות ומחטבות.

3. פעילות גופנית כיפית ולא מלחיצה – סיבוב בפארק אחרי עבודה / סבב תרגילים של 5-10 דקות

4. להישאר אקטיביים – להעלות במדרגות לפחות פעם ביום כמשחק התערבות עם ילדים – מי יגיע ראשון לקומה וכל דרך לפרגן לעצמכם עבור הפעילות יזומה שלא באמצעות האוכל.

7

5. לשמור על אופטימיות – גם האדם החטוב על פני אדמות, עם פרצוף קודר, לא ייתפס כזה חטוב וסקסי. שימו חיוך – ותראו שאוטומטית גם היציבה תשתפר, גם נראה יותר אסופים, צעירים ונינוחים – בסופו של דבר זה מה שקובע ומשפיע על ההרגשה הפנימית ומשתקף במראה חיצוני.
תנסו, מקסימום תצליחו! ותזכרו שאתם כבר WOW!

ואני כאן לשרותכם עם מגוון שירותי יעוץ שאקח אתכם יד ביד למטרה – יעוץ תזונה/ יעוץ כושר / אפליקציית חדשנית לכושר ותזונה שתכניס אתכם לכושר מ-0 ל-100.
אז למה אתם מחכים?

באהבה, שלכם,

ג׳ני ומשפחת WOW Your Body

*צילום תמונת שער – תמר מצפי, תמר המתקתקת

7

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY
KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX, HIIT, FLEXIBLE STEEL
מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 5 פעמים ברציפות
אימוני כושר אישיים / יעוץ כושר ותזונה און ליין/ סדנאות והרצאות לעסקים בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא
לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW”
צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי
*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY
מייסדת פלטפורמה דיגיטלית חדשנית לאימוני כושר ותזונה JENNYKAPLAN.ONLINE ותכנית אימונים מהפכנית מ-0 ל-100!

פוסטים נוספים

  • הצלחת מתאמני WOW בסדנת בוסט כושר – תמר מצפי 2018 .11. 04

    ישש!! אחרי מספר הפקות צילום משותפות, שכנעתי את תמר להגיע לסדנת בוסט הכושר שלי. תמר מצפי צלמת נדירה בכשרון שלה לצילומי פורטרטים פוטוגניים להפליא מקליק הראשון! במהלך שנות העבודה שלה במגזין "גלובס" צילמה את מנהיגי העולם ואירועים בסדר גודל מדיני. תמר מביאה לסט הצילומים מניסיונה העצום, העין חדה שתופסת הכי יפה כבר בפריים הראשון, חוש […]

  • 5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים! 2018 .10. 04

    5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים!

  • אימון WOW זריז לכל שרירי הגוף, כשאין זמן! 2018 .09. 25

    הזמן זה ה-אתגר שלך? קבלי אימון קצר ואפקטיבי עם משקל הגוף בלבד שאפשר להספיק ולסיים בזמן שמכינים חביתה ולהראות ולהרגיש WOW במיידי+ ברכת שנה טובה שתקפיץ לך אנרגיה ומוטיבציה!

  • מה כדאי לך לאכול לפני ואחרי הצום יום הכיפורים 2018 .09. 17

    לקראת יום הכיפורים ולכל מי שצם שאלה שחוזרת עליה כל שנה. מה כדאי לאכול לפני הצום ואחריו? ריכזתי עבורכם כמה טיפים משמעותיים שיעזרו לכם להעביר אותו בקלות ובתחושה טובה.