Flexible Steel – שיטה מהפכנית לשיפור הגמישות והכוח ב-275 אחוזים, עכשיו בישראל! 2018 .08. 16

באמת שלא חסר בארץ קורסים, השתלמויות והכשרות. אני אוהבת ללמוד מהטובים ביותר בתחום ובוחרת את הקורסים והשתלמויות של בקפידה.
אחד כזה – קורס האגדי ופורץ בתחום הגמישות והכוח, Flexible Steel של גראנד מאסטר ג׳ון אנגום מארה"ב, המאמן במוביל בעולם בתחום הגמישות ומפתח השיטה.

מדוע קורס ״ברזל גמיש״? רבים סבורים שהגמישות והכוח הם יכולות מנוגדות וקשות לתחזוק ביחד – גם מרכיב הכוח שכרוך בפיתוח מסת שריר ונוקשות מסויימת בלתי נמנעת, וגם גמישות גבוהה ומפותחת בשרירים, מפרקים ושאר הרקמות הגוף.
ג׳ון אנגום לימד אותנו שיטות, טכניקות כלים מוכחים ואקסטרה אפקטיביים לגמישות הטבעית, לשמירה ופיתוח מרכיבי הגמישות והכוח בו -זמנית, שאסף בעצמו ממגוון השיטות שקיימות בעולם ואיגד לשיטה שמאפשרת שיפור מיידי ב -275 אחוזים! לימוד שיטת המתיחה האיזומטרית ושיטת reciprocal inhibition מביאים את הגוף להיות גמיש וחזק בו זמנית.
השיטה הזו נחשבת לאפקטיבית ב -275 אחוזים מאשר שיטת המתיחה הסטטית הרגילה – 
מטורף ממש, וזה מה שעשינו ביומיים האחרונים במהלכם התקיים הקורס.

נחשפתי לשיטה הזו בסדנה של ג׳ון בשנה שעברה. תרגלתי והשתמשתי בתרגילים הללו בהצלחה רבה בעצמי ועם התלמידים המתאמנים.
השנה אני שמחה וגאה להיות אחת המאמנות השיטה הראשות בארץ יחד עם נבחרת מאמנות ומאמנים האיכותיים והטובים ביותר בישראל.

אחרי יומיים מלאים ואינטנסיביים של למידה ותרגולים, השרירים שלי זוכים למנוחה מוחלטת, כיף שמגיעה השבת!

 

גמישה כמו נדיה קומונצ׳י! אימון גמישות וכוח Flexible Steel

רוצים להרגיש כמו נדיה קומונצ׳י בסוף האימון ובו זמנית לשפר את הכוח שלכם בקלות?
יש אנשים שבשביל להשתפר בכושר ובכוח יעבדו קשה מאוד, וזה בסדר. ויש אנשים שיעדיפו לעבוד חכם, ולהשתפר ביותר קלות, מהירות ובצורה בטוחה ללא פציעות.

מה תעדיפו אתם? מתאמנת המוכשרת שלי Yael Hadar מרימה בלחיצת כתפיים 8 ק״ג בקלות.
בואו תראו כיצד 4 תרגילים בשיטה המהפכנית Flexible Steel International יעזרו ליעל להרים בסוף האימון 12 ק״ג בקלות ועם טכניקה מעולה.

רבים ירימו גבה – גמישות? אני? לא עשיתי שפגאט גם בילדות! למה צריך גמישות אם המטרה אצל רוב המתאמנים היא ״לשרוף״?

אז כן, תראו לעומק – שיפור של טווחי תנועה יעזור להעלות את הכוח וכוח מתפרץ, למנוע פציעות מיותרות, לנצל ביעילות את האוכל שאתם אוכלים וכך לשרוף יותר שומנים. שיפור גמישות וכוח בו זמנית תורם בצורה פנטסטית לעוסקים בענפי הריצה, כוח, אומנויות לחימה, ריקוד, קטלבלס וכד׳.

לסיכום, אני עובדת עם הנוסחאות של FLEXIBLE STEEL למעלה משנה ומתאמנים שלי מעידים שמדובר באחת השיטות היעילות שחוו, המאפשרת לשפר את הגמישות ב 275 אחוז ואת הכוח בו זמנית ולהרגיש כמו נדיה קומונצ׳י בסוף האימון.

כל ההסברים בוידאו, תיהנו מהאימון חברות וחברים יקרים!
נשיקות חמות, שלכם, ג׳ני

פוסטים נוספים

  • הצלחת מתאמני WOW בסדנת בוסט כושר – תמר מצפי 2018 .11. 04

    ישש!! אחרי מספר הפקות צילום משותפות, שכנעתי את תמר להגיע לסדנת בוסט הכושר שלי. תמר מצפי צלמת נדירה בכשרון שלה לצילומי פורטרטים פוטוגניים להפליא מקליק הראשון! במהלך שנות העבודה שלה במגזין "גלובס" צילמה את מנהיגי העולם ואירועים בסדר גודל מדיני. תמר מביאה לסט הצילומים מניסיונה העצום, העין חדה שתופסת הכי יפה כבר בפריים הראשון, חוש […]

  • 5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים! 2018 .10. 04

    5 טיפים קלילים שיעזרו לכם בחזרה לשגרה אחרי החגים!

  • אימון WOW זריז לכל שרירי הגוף, כשאין זמן! 2018 .09. 25

    הזמן זה ה-אתגר שלך? קבלי אימון קצר ואפקטיבי עם משקל הגוף בלבד שאפשר להספיק ולסיים בזמן שמכינים חביתה ולהראות ולהרגיש WOW במיידי+ ברכת שנה טובה שתקפיץ לך אנרגיה ומוטיבציה!

  • מה כדאי לך לאכול לפני ואחרי הצום יום הכיפורים 2018 .09. 17

    לקראת יום הכיפורים ולכל מי שצם שאלה שחוזרת עליה כל שנה. מה כדאי לאכול לפני הצום ואחריו? ריכזתי עבורכם כמה טיפים משמעותיים שיעזרו לכם להעביר אותו בקלות ובתחושה טובה.