סדרת אימונים הכי טובה למתחילים ב-20 דקות ביום עם ג׳ני קפלן 2015 .04. 01

    התיבה שלי מלאה בשאלות איך להשיג גוף חטוב, יפה ובריא מהר כי מזג אוויר המתחמם רומז כי נצטרך ביקיני ובגדים קצרים ממש בקרוב. בשבילי ובשביל המתאמנים שלי להיות בכושר זה לא עניין של עונה אלה אורח חיים מלהיב ומספק. החדשות הטובות הן שסדרת אימונים הבאה תכין אתכם בצורה מיטבית לעונת הקיץ ולכל אתגר של החיים ותגרום לכם להתמכר ולהתאהב בפעילות גופנית. נטרלו את המחסומים ותירוצים התורניים. אין זמן? מדובר באימונים יחסית קצרים אבל מאוד אפקטיביים שמפעילים את כל הגוף כמכלול, מחזקים ומפתחים מסת שריר, שורפים שומנים, מעצבים ומחטבים את הגוף עם תרגילים שבחרתי בצורה חכמה כדי לקדם אתכם בכושר ולהקנות מראה גוף חזק, חטוב, מעוצב עם שרירים יפים והפחתה משמעותית באחוזי שומן. מרגישים לא בכושר? השיפור הגופני, הפיזי ומנטלי שתחוו באימונים יהיה כמעט מיידי. כבר אחרי האימון הראשון תרגישו בהבדל בתחושת המיצוק, זקיפות, הפחתה בכאבי גב ורמות האנרגיה וכושר. אין לכם מנוי לחדר כושר? האימונים שלי תוכלו לבצע ממש אצלכם בבית בסלון עם הדרכה צמודה שלי! לא התאמנתם הרבה שנים והגוף הפך לנוקשה ולא תזזיתי? באימונים אני משתמשת בשיטת אימון חדשניות PRIMAL MOVE / GROUNDFORCE METHOD/ FMS /TACFIT  שנועדה במיוחד לשיפור מערכת התנועתי, לשיקום לשיפור הכושר לכל רמות הכושר ממתחילים למתקדמים, לספורטאים אחרי הפציעות ולבעלי משקל עודף. תכנית מצוינת למסיימי תכנית "נכנסים לכושר ב-6 שבועות עם ג'ני – פשוט ואפקטיבי"

    "ג'ני יקרה, שינית לי הרבה בתפיסת העולם בענייני הכושר, אין לך מושג כמה אני נהנית מהסרטונים שלך והכי חשוב אני ממש רואה תוצאות. אני ממש ממליצה עליך לכל מכריי. שנים אני עושה ספורט אבל אף פעם לא נהנית כך. את באמת משהו מיוחד" – אורה סלומון.

    בסדרת אימונים שלפניכם שפיתחתי במיוחד למתחילים מתוך ההיכרות העמוקה שלי והניסיון העבודה עם מתאמנים מכל הסוגים ובמיוחד מתאמנים מתחילים, נפתח בצורה הדרגתית את היכולות, את מרכיבי הכושר ונשפר את המראה הגופני בצורה בריאה והרמונית בחודשיים הבאים. מבטיחה שיהיה לנו כיף, מחטב ויעיל במיוחד באימונים משותפים עם ההדרכה הצמודה שלי בקצב ביצוע והסברים מותאם על מנת שתצליחו למקסם את היכולות שלכם בצורה מרבית ולהגיע לגוף מדהים והרגשה אנרגטית בדרך הקצרה, הבריאה והמהנה ביותר.

    לוח אימונים – אופציה א:

    יום ראשון – WOW1 לכל שרירי הגוף

    יום שני – חימום, WOW2 לפלג גוף תחתון
    יום שלישי – חימום, WOW3 לפלג גוף עליון
    יום רביעי – מנוחה
    יום חמישי – חימום, WOW5 לכל שרירי הגוף
    יום שישי: חימום, WOW4 לבטן חזקה וסקסית

    יום שבת: מנוחה

    לוח אימונים – אופציה ב:

    יום ראשון – WOW1 לכל שרירי הגוף

    יום שני – חימום, WOW5 לכל שרירי הגוף
    יום שלישי – חימום, WOW2 לפלג גוף תחתון
    יום רביעי -חימום, WOW3 לפלג גוף עליון
    יום חמישי – מנוחה
    יום שישי -חימום , WOW1/WOW5 לכל שרירי הגוף – לבצע ברוטציה,  WOW4 לשרירי בטן חזקה וסקסית
    יום שבת – מנוחה

    אימון כושר למתחילים WOW1 – THE BEST WORKOUT FOR BEGINNERS