סדרת אימונים למתחילים מבטטת כורסה לספורטאי – לזוז ולחטב את הגוף 2015 .04. 01

התיבה שלי מלאה בשאלות איך להשיג גוף חטוב, יפה ובריא מהר כי מזג אוויר המתחמם רומז כי נצטרך ביקיני ובגדים קצרים ממש בקרוב. בשבילי ובשביל המתאמנים שלי להיות בכושר זה לא עניין של עונה אלה אורח חיים מלהיב ומספק. החדשות הטובות הן שסדרת אימונים הבאה תכין אתכם בצורה מיטבית לעונת הקיץ ולכל אתגר של החיים ותגרום לכם להתמכר ולהתאהב בפעילות גופנית. נטרלו את המחסומים ותירוצים התורניים. אין זמן? מדובר באימונים יחסית קצרים אבל מאוד אפקטיביים שמפעילים את כל הגוף כמכלול, מחזקים ומפתחים מסת שריר, שורפים שומנים, מעצבים ומחטבים את הגוף עם תרגילים שבחרתי בצורה חכמה כדי לקדם אתכם בכושר ולהקנות מראה גוף חזק, חטוב, מעוצב עם שרירים יפים והפחתה משמעותית באחוזי שומן. מרגישים לא בכושר? השיפור הגופני, הפיזי ומנטלי שתחוו באימונים יהיה כמעט מיידי. כבר אחרי האימון הראשון תרגישו בהבדל בתחושת המיצוק, זקיפות, הפחתה בכאבי גב ורמות האנרגיה וכושר. אין לכם מנוי לחדר כושר? האימונים שלי תוכלו לבצע ממש אצלכם בבית בסלון עם הדרכה צמודה שלי! לא התאמנתם הרבה שנים והגוף הפך לנוקשה ולא תזזיתי? באימונים אני משתמשת בשיטת אימון חדשניות PRIMAL MOVE / GROUNDFORCE METHOD/ FMS /TACFIT  שנועדה במיוחד לשיפור מערכת התנועתי, לשיקום לשיפור הכושר לכל רמות הכושר ממתחילים למתקדמים, לספורטאים אחרי הפציעות ולבעלי משקל עודף. תכנית מצוינת למסיימי תכנית "נכנסים לכושר ב-6 שבועות עם ג'ני – פשוט ואפקטיבי"

"ג'ני יקרה, שינית לי הרבה בתפיסת העולם בענייני הכושר, אין לך מושג כמה אני נהנית מהסרטונים שלך והכי חשוב אני ממש רואה תוצאות. אני ממש ממליצה עליך לכל מכריי. שנים אני עושה ספורט אבל אף פעם לא נהנית כך. את באמת משהו מיוחד" – אורה סלומון.

בסדרת אימונים שלפניכם שפיתחתי במיוחד למתחילים מתוך ההיכרות העמוקה שלי והניסיון העבודה עם מתאמנים מכל הסוגים ובמיוחד מתאמנים מתחילים, נפתח בצורה הדרגתית את היכולות, את מרכיבי הכושר ונשפר את המראה הגופני בצורה בריאה והרמונית בחודשיים הבאים. מבטיחה שיהיה לנו כיף, מחטב ויעיל במיוחד באימונים משותפים עם ההדרכה הצמודה שלי בקצב ביצוע והסברים מותאם על מנת שתצליחו למקסם את היכולות שלכם בצורה מרבית ולהגיע לגוף מדהים והרגשה אנרגטית בדרך הקצרה, הבריאה והמהנה ביותר.

לוח אימונים – אופציה א:

יום ראשון – WOW1 לכל שרירי הגוף

יום שני – חימום, WOW2 לפלג גוף תחתון
יום שלישי – חימום, WOW3 לפלג גוף עליון
יום רביעי – מנוחה
יום חמישי – חימום, WOW5 לכל שרירי הגוף
יום שישי: חימום, WOW4 לבטן חזקה וסקסית

יום שבת: מנוחה

לוח אימונים – אופציה ב:

יום ראשון – WOW1 לכל שרירי הגוף

יום שני – חימום, WOW5 לכל שרירי הגוף
יום שלישי – חימום, WOW2 לפלג גוף תחתון
יום רביעי -חימום, WOW3 לפלג גוף עליון
יום חמישי – מנוחה
יום שישי -חימום , WOW1/WOW5 לכל שרירי הגוף – לבצע ברוטציה,  WOW4 לשרירי בטן חזקה וסקסית
יום שבת – מנוחה

אימון כושר למתחילים WOW1 – THE BEST WORKOUT FOR BEGINNERS 

אימון כושר למתחילים WOW5 – THE BEST WORKOUT FOR BEGINNERS 

 החימום האידיאלי לפני האימון – THE BEST WARM UP FOR ATHLETES 

אימון לפלג גוף תחתון WOW 2 למתחילים – Low Body Workout for Beginners 

אימון למתחילים WOW3 פלג גוף עליון ובטן – THE BEST WORKOUT FOR BEGINNERS 

אימון למתחילים WOW4 בטן חזקה וסקסית- THE BEST WORKOUT FOR BEGINNERS 

דגשים חשובים:

1. יש להתייעץ עם הרופא לפני תחילת הפעילות. האחריות על בריאותו של מתאמן הוא על מתאמן בלבד.

2. יש לבצע חימום מפרקים ושרירים לפני האימון ושחרור / עבודה על טווחי תנועה בסיום. לצורך העניין, אימונים המצורפים בתכנית כוללים חימום ושחרור.

3. יש להקשיב להסברים ולבצע את התרגילים בדיוק מירבי מבחינת הטכניקה.

4. חשים כאבי שרירים אחרי האימון? זה אומר שעבדתם והגוף גילה שרירים שלא ידע על קיומם. בצעו חימום מפרקים מתוך הוידאו של החימום כדי להחזיר טווחי תנועה, להזרים את הדם ולסייע בהתאוששות. עשו אמבטיית מים חימם/קרים לסרוגין

5. רשמו את ההתקדמות שלכם ביומן, צלמו את עצמכם תמונת סלפי בפרופיל ובפרונט כדי לעקוב אחרי השינויים הגופניים ולשמור על מוטיבציה. קחו בחשבון שהתרגילים עובדים גם אירובי וגם אנארובי, עוזרים גם להגדיל מסת שריר וגם לשרוף שומנים, כך שהשינוי העיקרי יהיה בהיקף הגוף, ולא בהכרח במספר שתראו על המשקל במידה ואתם מקפידים להישקל. לכן, ממליצה לעשות פעם בשבועיים מעקב בתמונות. צלמו את עצמכם תמונת סלפי פרונטלית ובפרופיל וצרו לכם גלריה של לשינוי ושיפור גופני ושימו לב כמובן על שיפור הכושר, רמת אנרגיה שתעלה ותחושת של גוף חזק וחיוני יותר. אלו דברים שמעבר למשקל והם חשובים לא פחות ואף יותר לטווח הארוך.

6. בכל שאלה ניתן כמובן לקבוע פגישת יועץ מסודרת לצורך הכוונה והדרכה לביצוע תרגילים ובנייה אישית לתכנית אימונים ותזונה.

7. חשוב ללוות את התהליך בתזונה נכונה שתתמוך בבניית מסת שרירי ושריפת שומנים כפי שהסברתי בפוסט לרדת במשקל ולחטב את הגוף בלי דיאטה

8. בסיום התכנית תוכלו להתקדם לתכניות נוספות שתמצאו באתר, להצטרף לאימונים קבוצתיים/ אישיים ולהמשיך בדרך הכושר כאורח חיים חדש ומלהיב.

נשיקות חמות והמון בהצלחה, שלכם, ג'ני

פוסטים נוספים

  • כך התזונה שלי השתנתה בהריון 2017 .09. 01

    תיעוד של התזונה הבריאה של ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, במהלך הריון. אלו שינויים חלו בתפריט ואיך התגברה על התופעות השכיחות בהרגשה אצל נשים בהריון

  • תחשוב טוב ומעצים – השמיים לא יהיו הגבול. ג'ני קפלן מאמנת בשיטת NLP 2017 .06. 15

    ג'ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, ואלופת ישראל 4 פעמים בהנפת קטלבלס, עוזרת למתאמניה להגיע לגוף חטוב ולשפר את אורח החיים, התחדשה בכלים מהפכניים בשיטת NLP – Neuro Linguistic Programming. במה עוסקת השיטה ואיך זה יכול להמריץ אותך להגיע למטרות בקלות וביעילות?

  • גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה – הרצאה 2017 .05. 23

    ״את חייבת לעמוד על הבמה ולספר את הסיפור ההצלחה שלך, בכנסים והרצאות לקהלים גדולים״ – כך אמרה לי גלית דיאמנט היקרה כשנפגשנו בכנס נשים בחזית 2017 של סלונה. לאחרונה סיימתי מסלול הכשרת המרצות באקדמיה לרטוריקה והופעה מול קהל She Speaks. מוזמנים לצפות בטעימה של ההרצאה שלי ולגלות איך לבנות גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה, עם ג'ני קפלן

  • להיות בכושר זה מצב תודעתי. מה מוקד הכוח שלך? 2017 .05. 22

    להיות בכושר זה מצב תודעתי, מנטלי. למרבה ההפתעה, זה לא קשור לכמות הזמן שאנחנו מבלים בחדר כושר או באימונים. מה מוקד הכוח שמניע אותך להצלחה או מרחיק מהמטרה?